Khao Yai Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Le Monte Khao Yai Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt was goed en het was redelijk dichtbij het National park. ”

• Watermill Resort Beoordelingsscore: 9,2

“De eigenaresse woonde jaren in de VS en dat maakte communiceren heel makkelijk. Het personeel was zeer gericht op service. Het resort ligt prachtig in een tuin met zitjes aan de rivier. Ontbijt was prima.”

• Khaoyai Terrazzo Beoordelingsscore: 7,5

“Staf is erg vriendelijk en behulpzaam. Schone kamer. Restaurantjes in directe nabijheid. Als je van echt lokaal eten houdt, kun je gelijk naast hotel terecht. ”

• O Seven Villa Khaoyai Beoordelingsscore: 8,8

“Prima locatie. Kon fietsen gebruiken van het hotel.”

• Ruan Kanchanok Beoordelingsscore: 8,8

“Haretelijke ontvangst (toen we eenmaal ontdekt hadden dat er geen receptie is, maar dat je een nummer moet bellen als je aankomt). Ook heel aardig dat ze voor de volgende ochtend een taxi regelden naar het station. Verrassende omgeving en sfeer!”

• Lala Mukha Tented Resort Khao Yai Beoordelingsscore: 9,6

“Uitstekende lokatie!”

• Sports Bar & Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Hele aardige medewerkers, de Engelse eigenaar kon direct voor ons een tour regelen nadat wij daarom vroegen. De Thaise medewerkster heeft ons elke dag van heerlijk eten voorzien. Daarnaast is er een gezellig barretje, waar je sport kunt kijken, poolen en uiteraard een biertje kan drinken. Ligt uit het centrum van het dorp, maar daardoor is het wel lekker rustig. Zou deze plek zeker aanraden!”

• Triple P Home Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Er zijn vrolijk gekleurde bungalows op een prachtig terrein, met een ruim zwembad. Nik en z'n familie zijn erg gastvrij en maken het hun gasten graag naar de zin. Het ontbijt is uitgebreid en lekker.”

• Khao Yai Cottage Beoordelingsscore: 7,5

“Verblijf was voor jungletocht Khao Yai. Kamers groot en schoon. Ontbijt simpel maar prima. Restaurantjes en 7 11 om de hoek.”

• Atta Lakeside Resort Suite Beoordelingsscore: 10,0

“Een prachtige ligging van het hotel, erg rustgevende locatie.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Khao Yai

gebaseerd op 2.305 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com