Baai van Kieler Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel an der Hörn Beoordelingsscore: 7,5

“Heel grote kamer en makkelijk bereikbaar met de wagen. Ondanks het feit dat trein langs hotel loopt hebben we er niks van gehoord Restaurant prima.”

• “Fijne sfeer, geweldige ligging, vriendelijk personeel. ”

• Hotel Am Segelhafen Beoordelingsscore: 7,5

“Klantvriendelijk hotel met een prima kamer en ontbijt. Het oude stadscentrum van Kiel ligt op loop afstand (ca. 4,5 a 5 km > voetpad). Wij zijn lopend gaan kijken waar we met de Stenalijn moesten opstappen naar Gotenburg) Het hotel heeft een parkeerkelder (7€ pd) en in de zeer ! directe nabijheid een konditorei, ijssalon supermarkt enzv. Voor herhaling vatbaar.”

• IntercityHotel Kiel Beoordelingsscore: 7,9

“Het uitzicht op de haven was erg mooi. Zeker ik de zakelijke kamer aan de kan van de haven. Het raam kam helemaal op en dan kun je in het raam kozijn zitten en heerlijk naar buiten kijken en de Colorline cruise magic of de fantasy aan zien komen. Ontbijt erg uitgebreid en lekker met goede koffie ! ”

• Novum Akademiehotel Kiel Beoordelingsscore: 6,7

“het ontbijt”

• Centro Hotel Consul Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie, zowel t.o.v. het station als voor startpunt wandelingen.”

• Hotel Kiel by Golden Tulip Beoordelingsscore: 3,8

“Locatie”

• Luxx City Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“Schoon appartement, om de dag schone linnengoed. Ligging is erg centraal aan gezellige winkelstraat. Voldoende bakkers in de buurt waar je goed kunt ontbijten.”

• Hotel Flämischer Hof Beoordelingsscore: 8,8

“Goed ontbijt met echte verse dagmelk. Dat zie je niet vaak meer in hotels. Prima locatie vlak bij de binnenstad en de Förde.”

• Hotel Kieler Förde Beoordelingsscore: 6,7

“Ontbijt en netheid”