Kitzbuhel Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gasthof Eggerwirt Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie en alles schoon.”

• Chalet Garni Hotel Zimmermann Beoordelingsscore: 10,0

“De gastheer ”

• “Fantastische ligging, mooi uitzicht. Luxe hotel. Geweldig ontbijt. ”

• “Het was geweldig. Een kamer met balkon gevraagd vooraf en we kregen bij aankomst een suite. Zeer grote slaapkamer en grote mooie badkamer. het was er erg schoon. Op blote voeten lopen kon zonder probleem. Ook hebben we genoten van het zwembad buiten. Op 13 september, een mooie dag, heerlijk in de zon en zwemmen in lekker warm water. Ook het eten was prima in orde. De bediening erg behulpzaam en vriendelijk. Van ons verdient deze accommodatie zeker 5 sterren.”

• Q! Resort Kitzbühel Beoordelingsscore: 7,9

“Makkelijk te vinden. Vriendelijk personeel. De kamer zelf was ruim en het bed prima. Goed en uitgebreid ontbijt. Fijne sauna aanwezig. Op loopafstand van diverse kabelbanen en het centrum.”

• SnowBunnys BackPackers Hostel Beoordelingsscore: 6,7

“Dave en Alex hebben een heel eigen stijlen humor.”

• Alpenhotel Kitzbühel Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was goed.”

• Hotel Garni Entstrasser Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was weer keurig verzorgd. De kamers zijn top. Bed prima. De badkamer, m.n. de douche, geweldig. Aardige gastheer en gastvrouw. Ligging is dichtbij is er een supermarkt.”

• Sporthotel Reisch Beoordelingsscore: 10,0

“Properheid---prijs van het eten en drinken---ligging is perfect---gratis parking”

• Hotel Kitzhof Mountain Design Resort Beoordelingsscore: 9,5

“Heerlijke wellness en zwembad, uitgebreid en goed ontbijt, goede bedden en badkamer”

De 20 beste hotels in: Kitzbuhel

gebaseerd op 12.035 hotelbeoordelingen op Booking.com