Kitzsteinhorn Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “De lokatie”

• Hotel Lukashansl Beoordelingsscore: 3,3

“Ontbijt”

• Dahoam by Sarina - Hotel & Suites Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. We kregen fietsen ter beschikking, zodat we Zell Am See konden verkennen. Met de Summer Card tal van leuke kortingen, waaronder gratis boottocht op het meer en gratis naar de Krimml-watervallen. Goed ontbijt, ruime en propere kamers. ”

• Hotel Heitzmann Beoordelingsscore: 6,7

“Het ontbijt was prima. Zeer vriendelijke dames in het restaurant die er alles aan deden om het naar je wens te maken (zelfs spiegeleitjes werden gebakken). Fijn gesprek gehad met de dame die ons de eieren bracht, compliment aan haar persoon.”

• Hotel Neue Post Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt goed kamers schoon en goed”

• Hotel Martha Beoordelingsscore: 5,4

“Het ontbijt was niet geweldig, we hebben vier dagen met de zelfde handdoeken moeten doen, het draagt de naam hotel maar je kunt er niet eten.”

• Das Alpenhaus Kaprun Beoordelingsscore: 8,8

“Schuimwijn bij het ontbijt, sfeer in het hotel, geluidsdichte kamers, fijn bed, deur tussen badkamer en toilet, fantastische prijs-kwaliteitsverhouding.”

• Tauern Spa Hotel & Therme Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt / avondeten is heerlijk. Faciliteiten zijn super, geweldig zwembad/sauna gedeelte. Het personeel is kundig en vriendelijk.”

• Hotel Martini Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt was heerlijk, en de sfeer was gezellig familiair. Geweldige gastheer en dochter.”

• Sonja Alpine Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Welness was top. Kamers luxueus.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Kitzsteinhorn

gebaseerd op 27.010 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com