Klaipeda-provinsen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Navalis Poeng fra gjester: 8,8

«God beliggenhet. Mulighet for parkering. God frokost. Imøtekommende personalet. Stort fam.rom.»

• Atostogų Parkas Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Meget hyggelige folk som jobbet i resepsjonen😀»

• Poilsio namai "Žilvinas" Poeng fra gjester: 7,1

«Stort leilighet, nært sjøen, hygelige damer som jobbet i resepsjonen. »

• Irena Apartaments Poeng fra gjester: 3,8

«Ingenting»

• Grey Red Apartments Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk 2 etasje leilighet nesten midt i sentrum. Den har interessant design med overraskende, moderne elementer. Leiligheten ligger i øverste etasje. Leilighet er utstyrt med alt du trenger ( oppvaskmaskin, vaskemaskin ) God kjøkken og bad med dusjen. God senger. Balkong. Vi bodde 6 personer (4 voksne + 2 barn) og det var nok plaser til alle. Leilighet befinnes i rolig område. Boligkomplekss er lukket anlegg med parkeringsplass og lekeplass i boligkompleks område. Stranda 5min å gå. God infrastruktura .10 min med bil til Palanga flyplassen. Eier Tatjana er vennlig og hjelpsom. Over all forventning! Sterk anbefales 😊»

• Alka Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Resepsjonistene og servicefolkene var veldig bra og ordnet opp i ting veldig fort»

• Amberton Green Apartments Palanga Poeng fra gjester: 10,0

«Super frokost og veldig trivelig frokostvertinne . Kommer definitivt tilbake neste sommer.»

• Amberton Hotel Klaipeda Poeng fra gjester: 7,5

«De oppussede rommene var bra, beliggenheten er genial og frokosten var veldig bra. Det var også svært hyggelig av hotellet å finne øvingslokale for oss som er et kor på tur. Liker også at det er mulighet for å svømme, ta massasje og gå til frisøren i samme kompleks.»

• Michaelson Boutique Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«God seng Vann rant ut i rommet mår en dusjet»

• Palangos Vetra Poeng fra gjester: 7,5

«Service minded mann i resepsjonen,han var blid og hyggelig,han snakket til og med norsk,fant ikke bookingen med engang,ordnet frokost til oss som vi tok med oss fordi vi måtte reise før frokosten ble servert.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Klaipeda-provinsen

basert på 21 648 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com