Klosters Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Piz Buin Klosters Beoordelingsscore: 10,0

“TOP, wat een kamer, wat een hotel.”

• Hotel Alpina Beoordelingsscore: 7,1

“Ruime kamer en heerlijk ontbijt met een pas voor vrij gebruik van spoor en bergbanen.”

• Hotel Alte Post Beoordelingsscore: 5,4

“Feitelijk niets, Men had onze boeking niet verwerkt, hoewel ruim van te voren geboekt en bevestiging binnen. We zijn wel door verwezen / gezet naar een prima alternatief Hotel voor gelijk prijs in de hoofdstraat van Klosters. Dat heeft men goed gedaan,”

• Hotel Steinbock Beoordelingsscore: 10,0

“De bediening was niet alleen vriendelijk, maar ook behulpzaam.”

• Hotel Bad Serneus Beoordelingsscore: 2,9

“Zwembad is goed.”

• Adventure Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“personeel was super behulpzaam, extra mountainbike routes werden ter beschikking gesteld”

• Silvretta Parkhotel Beoordelingsscore: 10,0

“Goede, ruime kamers met prima ontbijt”

• Hotel Sport Klosters Beoordelingsscore: 7,1

“De omgeving is prachtig. De Klosters-Davos kaart die je krijgt biedt vele voordelen waaronder gratis gebruik van alle liften en een leuke treintocht. In Klosters en Davos zijn meerdere goede restaurants waar je ook prima met kinderen terecht kunt. Onze kamer (familiekamer met aparte slaapkamer met stapelbed voor twee kinderen) was heel ruim. De kinderen vonden het fantastisch: ze konden zwemmen, kegelen, etc. Prijs-kwaliteit voor deze regio erg goed.”

• Cresta Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Zéér zéér vriendelijke eigenaars die het Hotel zelf voor 14 dagen openhielden aangezien hun gerant in verlof was. Ontbijt & avondeten lekker. Hygiene TOP Kamers echt héél goed met terras, genoeg opbergmogelijkheden. Beste badkamer van alle hotels die we geboekt hadden. Deze eigenaars doen alles om U te helpen, zou zo terug willen gaan !!!! Motor vriendelijk Hotel (privé parking)”

• Hotel Silvapina Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijt was prima, met heerlijk brood”

De 5 beste hotels in: Klosters

gebaseerd op 2.438 hotelbeoordelingen op Booking.com