Koh Chang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Sunflower Bungalows Beoordelingsscore: 3,8

“Niks ”

• Awa Resort Koh Chang Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig hotel! Ontzettend mooi gestyled, fantastisch personeel en een enorm ruime kamer met een groot bed en een grote badkamer. De ligging van het resort is heel fijn, je loopt zo de deur uit en bent in het winkelstraatje. De keuze bij het ontbijt was enorm! ”

• Santhiya Tree Koh Chang Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige locatie in prachtig resort. Alles geheel in stijl. Vooral geschikt voor stellen door de romantische sfeer. Heel vriendelijk personeel en goed eten met elke avond live muziek Aanrader is het buffet op zaterdag. Restaurant naast het hotel heeft ook erg goed thais eten (wat goedkoper). Elke avond strandwandeling en ondergaande zon op goede ligbedden. Wil je veel ondernemen weet ik niet of dit de goede locatie is, maar het is perfect om tot rust te komen. Ontbijt was goed, maar zou iets meer afwisseling kunnen hebben. Bungalows charming. Strandtas beschikbaar en elke dag schone strandhandoeken. Kortom, wij komen terug!”

• Keereeta Resort & Spa Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer was groot , goed bed, leuk aan het zwembad. Gratis koffie en thee En het personeel was geweldig, we love the host May your the best we love you.”

• Klong Prao Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie zeer mooi. Andere reizigers die meereden met de pick-up verschoten dat dit zo mooi was. Prijs-kwaliteit zeer goed! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed en gevarieerd ontbijt”

• Ramayana Koh Chang Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“Leuk resort, voor ons fijn als dag tussendoor om lekker aan het zwembad te relaxen. Kamers zijn ruim en hebben een leuk zitje buiten.”

• The Tropical Hideaway kohchang Beoordelingsscore: 8,8

“Een prachtig resort aan de onderkant van het hogere segment. Het resort bestaat uit een aantal ronde betonnen bungalows die in een bos direct naast het strand staan. De bungalows zijn simpel maar toch comfortabel ingericht. Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam, en het ontbijt divers en lekker. Het is ook mogelijk te dineren en wel direct aan strand; twee avonden organiseerde het resort een BBQ met sea food. Er zijn hangmatten en schommels aan enorm lange kabels, direct aan het strand. Het strand zelf is op dit deel van het eiland ongeveer 300-400 meter lang en het resort ligt aan het eind ervan - heerlijk rustig dus. We kwamen voor 3 dagen en bleven uiteindelijk een hele week!”

• Yuyu Golden Beach Beoordelingsscore: 5,4

“Iets meer variatie zou goed zijn. Waterkoker, koffie of thee o de kamer zou zeker een pluspunt zijn . na 24.00 uur en ook s'morgens kan u geen koffie drinken;”

• Siam Bay Resort Beoordelingsscore: 7,1

“Plaats van het hotel is mooi, prachtig uitzicht. Kamers zeer eenvoudig, verwacht er niet te veel van, maar je bent veel buiten dus geen last van beperkte faciliteiten. Badkamer zeer basic. Er zijn ook luxere huisjes, die wel meer luxe hebben, maar uiteraard duurder zijn.”

• Aana Resort & Spa Beoordelingsscore: 3,5

“Niets”