Koh Kood Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• A-Na-Lay Resort Koh Kood Beoordelingsscore: 5,4

“Het bed en de airco in het huisje”

• Koh Kood Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Privéstrand, ”

• Suan Maprao Ko Kut Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie bungalows, lekker ontbijt en hele vriendelijke eigenaar ”

• Dusita Koh Kood Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Mooi onderhouden tuin en het uitzicht ”

• Medee Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Het resort is kleinschalig en goed onderhouden. Het uitzicht/het strand is prachtig. Je raakt niet uitgekeken op de prachtige blauwe zee met palmbomen en de houten steiger. Het personeel is extreem vriendelijk en doet erg zijn best het iedereen naar de zin te maken. Ze waren daarnaast ontzettend lief voor onze 2-jarige dochter. De kamer wordt elke dag netjes gemaakt en je krijgt elke dag nieuwe (bad)handdoeken. Bij het resort restaurant (tafels en stoelen die heerlijk in het zand staan, met uitzicht over de zee) kun je heerlijk eten. Geweldige sunset!”

• High Season Pool Villa & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Top kamer met alle mogelijke faciliteiten en een eigen zwembad!”

• Suan Maprao Ko Kut Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Heel fijn resort op een heerlijk eiland. Niet aan het strand, maar met een brommer van het resort ben je zo vrij als een vogel. Vriendelijke eigenaar geeft goede service.”

• Seafar Resort Beoordelingsscore: 9,6

“fantastisch ontbijt, elke dag een heerlijk buffet. groot zwembad vergeleken met onze andere verblijven in Thailand. het strand van Seafar is onwijs schoon, bijna elke dag vegen ze de aangespoelde takjes, kokosnoten en afval op. super allemaal. en het beste, toen we werden opgehaald door de taxi om naar huis te gaan kwam de complete staff ons uitzwaaien, geweldige ervaring en we willen zeker terug,”

• Koh Kood Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Wat hebben we genoten van onze dagen op Koh Kood. Een wonderschoon ongerept eiland. Koh Kood Resort is echt een aanrader. Mooie huisjes, lekker eten, een hele leuke cocktailbar en supervriendelijk personeel. Elke ochtend vroeg een duik in het heldere water. Schelpen zoeken op het verlaten strand. Bodyboarden op de golven en genieten van het mooie uitzicht.”

• Koh Kood Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie van het hotel is rustig en je kan er echt ontspannen”

De 15 beste hotels in: Koh Kood

gebaseerd op 5.374 hotelbeoordelingen op Booking.com