Koh Lanta Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• SriLanta Resort Beoordelingsscore: 7,5

“De mooie zwembaden aan het strand en de ligbedden , de ligging van het hotel, perfecte plek. De kamer was erg goed.”

• Rasa Sayang Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie tuin en ligt bijna aan zee. Huur een scooter en cross over het eiland waar u prachtige uitzichten op de zee heeft. ”

• Lanta Intanin Resort Beoordelingsscore: 9,6

“De kamer = upgrade gekregen. Het zwembad en ontbijt van het hotel aan de overkant van de straat wat samen 1 is. En gemakkelijk een scooter te huren voor maar 200 Baht”

• Coco Lanta Resort Beoordelingsscore: 7,9

“De locatie. Huisje bevat eigen koelkast waarin elke dag nieuw drinkwater wordt gezet.”

• Lanta Sand Resort & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Zulk aardig personeel vooral de manager Jordan. ”

• Rawi Warin Resort And Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Rust hygiëne ”

• Lanta Long Beach Hostel Beoordelingsscore: 5,4

“De douche en toiletruimte zag er netjes uit, best cheap ook wel. Veel privacy door gordijntjes om het bed. Grote kluis voor backpack.”

• Lanta for Rest Boutique Beoordelingsscore: 7,9

“Hotel oogt wat oud van buiten en de kamers zijn erg basic, maar het personeel is erg vriendelijk en de hygiëne en de ligging zijn goed.”

• Lanta Sunny House Beoordelingsscore: 10,0

“Het is een TOP locatie. Zeer vriendelijke manager. Mooie huisjes in een schitterende omgeving. Heel schoon.”

• El Greco Bungalows Koh Lanta Beoordelingsscore: 8,3

“Spyros, Maria, Ray, Bob en alle anderen zijngewoon heele lieve mensen down to earth, Dit was mijn beste Verblijf ever in Koh Lanta het was mijn4. Keer. Ik heb problemen met de oogen dat is natuurlijk niet leuk”Glaucomm” dus savonds naar het eten was voor mijn Ukelele-Time, en El Greco was er voor gemaakt, echt heelemaal te gek! Love you all in “El Greco” van mijn mogen ze 3 Sterren hebben , wel fine, One Love Alfredo!”

De 29 beste B&B's en herbergen in: Koh Lanta

gebaseerd op 6.041 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com