Koh Lanta Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Lanta Sand Resort & Spa Poeng fra gjester: 10,0

«Da vi endelig kom frem var vi i Paradis❤️ vakreste stedet på jord! Nydelig mat, rene håndkler hver dag. Deilig spa og fantastiske folk❤️»

• Phutara Lanta Resort - Koh Lanta Poeng fra gjester: 5,0

«Hyggelig personalet,gode senger og beliggenheten var grei»

• Noble House Beach Resort Poeng fra gjester: 8,3

«Bodde i VIP Bungalow helt beachfront med strand, basseng og restaurant som nærmeste nabo. Perfekt beliggenhet for oss som familie med små barn. Veldig god mat i restauranten, god service og hyggelige ansatte. Flere bra restauranter og minimart i nærheten langs stranda. Bra trykk og stort sett stabil temperatur i dusjen. Alltid varmtvann. Relativt stillegående aircondition. God og fast madrass. Bra renhold. Bassenget har en liten barnedel med dybde 60 cm og hovedbasseng fra 1,20-2,40 meter. Ingen problem med solsenger rundt bassenget når vi var der.»

• Lanta Palm Beach Resort Poeng fra gjester: 7,5

«Alt jeg trengte var nært, strand, restaurant, massage og utsikten fra min bungalow var super! Så solnedgang☺️»

• D.R. Lanta Bay Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Kjempe plass i forhold til pris standard og beliggenhet»

• Baan Rim Lay Poeng fra gjester: 9,6

«Fint stort rom med veldig bra veranda og nydelig utsikt over Klong Nin Beach.»

• Lanta Miami Resort Poeng fra gjester: 7,9

«God mat faktisk service rolig omgivelser»

• SriLanta Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Rigtig flot og hyggeligt. Dejligt at værader der»

• Crown Lanta Resort & Spa Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig hyggelig personale. Fine rene rom. Rask og punktlig shuttel mellom rom-restaurant-bar-frokost. Tuk tuk holdeplass, nesten alltid tilgjengelig og rimelig til ''byen'' utflukt stand i resepsjonen. Reggae baren er et supert innslag, fantastisk i solnedgangen.»

• Lanta Casuarina Beach Resort Poeng fra gjester: 8,8

«hyggelig hotell, pictoresk sted, rolig liv rundt. Thailand på sitt mest autenstiske. Svært billige priser rundt på denne øya. Gamlebyen bør sees.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Koh Lanta

basert på 6 287 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com