Kombo Saint Mary Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Bamboo Garden Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Zeer vriendelijk personeel tijdens het eten. Receptie ging iets mis met betalen en het was een heel gedoe om ons geld terug te krijgen omdat hun internet niet werkte en uiteindelijk kwam het geld onder de receptiebalie vandaan!!! ”

• Kololi Beach Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Wij waren er net voor het seizoen dus heerlijk rustig. Heerlijk om in de tuin te verblijven vlak bij de zee. Geweldige staf. Zeer vriendelijk . Eten was prima. Pancakes als ontbijt waren heerlijk. Fruitcocktails waren verrukkelijk. De airco functioneerde niet en dat werd meteen verholpen . Omdat onze vlucht laat in de avond was mochten we , zonder bijbetaling , gebruik maken van het huis. Kortom het was na the bush-expirience heerlijk om te relaxen . ”

• Bamboo Garden Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Het kleinschalige hotel ligt vlakbij het strand en op loopafstand van de strip. Wij verbleven voor de tweede x in dit hotel. Het is netjes en schoon. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Het ontbijt is goed verzorgd. Alle kamers liggen rondom het zwembad en de tuin. ”

• Lemon Creek Hotel Resort Beoordelingsscore: 10,0

“De natuur op en bij het hotel was prachtig. 74 soorten vogels, vlinders, apen, mooie bomen. Het hotel ligt aan zee, overal konden we de zee zien. We hadden een twee kamer app. Met uitzicht op zee en gelegen aan een grasveld. Het was heerlijk rustig en steeds een frisse wind van zee. ”

• Mango Lodge Beoordelingsscore: 6,5

“Het ontbijt was prima, net als het diner. Kamers waren voldoende.”

• Seaview Gardens Hotel Beoordelingsscore: 5,4

“Heerlijk warme douche”

• Lemon Creek Hotel Resort Beoordelingsscore: 8,3

“DE RUST”

• Lemon Creek Hotel Resort Beoordelingsscore: 5,4

“90% op 100 voor de rust, het zicht op de zee, de tuin en het ontbijt.”

• Bamboo Garden Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Prijs- kwaliteitsverhouding, ligging, grote kamers!”

• Bamboo Garden Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Heel fijne sfeer en lief personeel! Mooie ruime kamer met goede airco, prima zwembad. Ontbijt was lekker en je kunt er ook gewoon een lekker hapje eten als he geen zin hebt weg te gaan. Vlak bij de uitgaansplekken en het strand. Niet overdreven luxe, maar gewoon een fijn hotel om te verblijven! Tip: bel voor dagje weg of vervoer Ensa een gecertificeerde taxichauffeur met een mooie ruime auto +220 7422 790.”

De 5 beste vakantiewoningen in: Kombo Saint Mary

gebaseerd op 424 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com