Kvemo Kartly Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Tsalka Beoordelingsscore: 9,2

“Bij binnenkomst kregen we eten en drinken aangeboden voordat ze onze namen wisten. Heerlijk gegeten (basis) bij restaurant met geweldig uitzicht vanaf het terras over het meer. ”

• Marcos Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Airport service”

• Hotel Rustavi Beoordelingsscore: 5,8

“Grote kamer Ligging in centrum Er kon zowaar speciaal voor ons een redelijk ontbijt verzorgd worden ”

• Solo Beoordelingsscore: 2,5

“Niets”

• Bolnisi Prime Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig huis met zeer prettige sfeer. De host, mijn naamgenoot Jacob en de beheerder waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende, jammer dat we een misverstand hadden wat het bestellen van een dinner betreft, ik zal het een volgende keer met mijn boeking reserveren. Een dag was eigenlijk tekort... ”

• Tsalka Beoordelingsscore: 8,3

“Echt authentiek hotel waar de tijd is blijven stilstaan. Kamer met mooi zicht op het meer. Alle basic comfort is aanwezig. Lekker restaurant op hetzelfde terrein.”

• Marcos Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Door vroeg vertrek geen gebruik gemaakt van het ontbijt . Kamers en doche/toilet zijn basic maar netjes. Het is echt een hotel wat je kiest om de laatste nacht dicht bij het vliegveld door te brengen en gebruik te maken van de (gratis!) service van het hotel om je naar het vliegveld te brengen ('s nachts om 04.15!). Echter geen goede uitvalbasis om Tbilisi te verkennen (te ver van de stad).”

• Marcos Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Dicht bij het vliegveld.”

• Marcos Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het guesthouse is vlak bij het vliegveld gelegen met mogelijkheid van wegbrengen door één van de medewerkers. Ook in de nacht. Het guesthouse is wel moeilijk te vinden. Als je onder het spoor doorgaat, zie je aan je linkerhand een meubelzaak 'Marco'. Ga naast deze winkel onder het poortje door, dan zie je aan je rechterhand 'Marcos'. De medewerkers brengen je ook naar het restaurant als je dit wilt.”

• Kopala Tskneti Hotel Beoordelingsscore: 2,9

“Je kan er bowlen”

De 4 beste vakantiewoningen in: Kvemo Kartly

gebaseerd op 47 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Kvemo Kartly