Kyustendil Province Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Rilets Resort & Spa Beoordelingsscore: 4,6

“De locatie Is perfect. Dichtbij rila monastery.”

• Complex Koko Hills Beoordelingsscore: 7,1

“was ruim en schoon. eten in restaurant was prima. helaas sprak bediend personeel alleen bulgaars ”

• Park Hotel Kyustendil Beoordelingsscore: 9,2

“Welness prijs kwaliteit super. ”

• Family Hotel Gorski Kut Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie was goed voor ons bezoek aan het Rila Klooster en een wandeling in de bergen de volgende ochtend. ”

• Hotel Luch Beoordelingsscore: 7,9

“De gastvrijheid, vriendelijke mensen en je met alles willen helpen. Verder een heerlijke hete sauna! En een super rustige omgeving met een heel mooi uitzicht.”

• Hunting Residence Lodge Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie was dichtbij de lift voor de Rila Lakes. Heel erg rustig, wij zijn tot rust gekomen. Personeel was ook heel aardig”

• Semeen Hotel Han Dyavolski Vodi Beoordelingsscore: 7,5

“Goed gelegen hotel om het Rilaklooster te bezoeken. Je kan ter plaatste ontbijten door zelf uit de menukaart te bestellen, maar geen echte ontbijtformule. Er is een restaurant verbonden aan het hotel.”

• Hotel Panorama Beoordelingsscore: 9,2

“Dit hotel ligt prachtig in de bergen op een hoogte van 1428 m. We hadden een balkon met zicht op de bergen. Het personeel hielp onze bagage naar de kamer dragen. Zeer vriendelijk personeel.”

• Centaur Family Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam, ondanks de taalbarriere. We hadden uitzicht op de bergen, wat mooie uitzichten opleverde. 'S avonds aten we in het hotelrestaurant een huisgemaakt stoofpotje wat erg lekker was.”

• Hotel Tzarev Vrah Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtige locatir”