Lääne-Virumaa Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Lahemaa Kohvikann Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie cabin op een handige locatie aan de rand van het park. In de cabin een tafel met krukjes, koelkastje, waterkoker en toaster. Lekkere bedden. Vriendelijke mensen. Alles keurig schoon. Rustige plek met een weids uitzicht aan de achterkant. Behalve de cabins hebben de eigenaren een restaurant waar je prima kunt eten. Fijne plek! ”

• Hotell Wesenbergh Beoordelingsscore: 10,0

“De schone kamer, fijne douche en lekker ontbijt.”

• Vihula Manor Country Club & Spa Beoordelingsscore: 8,8

“Mooi resort, goede kamer en lekker ontbijt”

• Karineeme Holiday House Beoordelingsscore: 3,8

“Uitzicht”

• Villa Hotel Theresa Beoordelingsscore: 7,5

“Prima kamer”

• Haaviku Nature Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Een leuk houten huisje in het schitterende Lahemaa national park! Eigenares is erg aardig en makkelijk te benaderen in het geval van vragen. We zijn hier twee nachten gebleven en hebben erg genoten van de omgeving en de lodge. Een absolute aanrader, wanneer je in het natuurpark wilt verblijven.”

• Palmse Manor Guesthouse Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging.”

• Aqva Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Fijne plek om even tot rust te komen in de Spa en het waterpark. Massages en andere wellness behandelingen zijn erg fijn. Bakkertje tegenover het hotel heeft heerlijke taartjes en macarons.”

• Sinisalu Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“Het was een heerlijk huisje, waar we ons zeer thuis voelde in een prachtige omgeving.”

• Vergi sadam Beoordelingsscore: 7,5

“Wij hadden de deluxe kamer. Een geweldig 180° zeezicht door 3 ramen, heel ontspannen. Ook heel veel plek (meer dan op de foto's).”

De 20 beste vakantiewoningen in: Lääne-Virumaa

gebaseerd op 1.830 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com