Meer van Bracciano Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De omgeving, ligging, het restaurant, strandje en zwembad waren geweldig ”

• Angela`s Garden Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging is perfect, heerlijk rustig en overal groen”

• Bella Di Casa Lake Beoordelingsscore: 10,0

“Wat een mooie locatie! Heel huis met alle faciliteiten. Mooi uitzicht, loopafstand naar alle gezellige restaurantjes, heerlijk dicht aan een meer. Lore, bedankt! Alle tips en jouw behulpzaamheid hebben ons verblijf fantastisch gemaakt. Groetjes, Mariska”

• Ecoalbergo Bracciano Beoordelingsscore: 5,0

“Niks”

• Villa Clodia Relais Beoordelingsscore: 10,0

“Sfeervolle villa met een fijn zwembad. De villa wordt in stijl onderhouden en ziet er verzorgd uit. Het wordt gerund door een vriendelijk echtpaar. Uitgebreid ontbijt met lekkere koffie!”

• Grand Hotel Terme di Stigliano Beoordelingsscore: 7,9

“De stijl van het hotel : groot, mooi ingericht, veel zithoeken, de stijl van vroeger, voor ons schitterend !! Ook de wellness, de zwembaden, de modderbaden,...............een heerlijk slot van de reis. Het avondeten is inderdaad veel prijziger dan in het dorp maar het is ook een ander niveau. Het ontbijt is goed maar ook geen eitjes.”

• Casale Delle Mimose Beoordelingsscore: 9,6

“De gastvrijheid en behulpzaamheid van Grazia. We hadden ook echt het gevoel een 'eigen' plek te hebben en vrij te zijn in ons doen en laten.”

• Bracciano Holiday Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie, lekker rustig en een mooie omgeving. Rome makkelijk met openbaar vervoer te bereiken. Heerlijk dat je een eigen zwembad tot je beschikking hebt. Accommodatie van alle gemakken voorzien. Je wordt heel vriendelijk door gastheer en gastvrouw ontvangen.”

• Hotel Villa Clementina Beoordelingsscore: 6,7

“prachtige tuin, zeer vriendelijk personeel”

• Residenza di Rocca Romana Beoordelingsscore: 10,0

“Schitterende lokatie. Alles prima.”

De 5 beste hotels in: Meer van Bracciano

gebaseerd op 2.421 hotelbeoordelingen op Booking.com