2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Grècia
Lakonia Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• ARIS-APEA Villas Puntuació: 10

"Tot. L'espai, el lloc, les instala.lacions, però sobretot l'amabilitat de la Lila, la senyora de contacte. Ens ha cuidat, ens ha regalat cada día o pastís, o fruita, etc i ha estat molt amable i agradable"

• The Cozy Hideaway Puntuació: 10

"Apartament molt gran, confortable i net. Ideal per fer una llarga estància. Els amfitrions molt amables i atents ."

• Byzantion Hotel Puntuació: 7

"Té aparcament i ascensor. Està ben situat. Per la resta, habitació, instalacions i esmorzar correctes. Preu esmorzar una mica car i menys qualitat que altres hotels del Peloponès."

• Lithos Stone Suites Puntuació: 10

"Un lloc tranquil a les afores de Areopolis i una casa antiga estil Mani renovada amb gust i conservant l’estil tradicional L’atenció immillorable i un esmorzar perfecte servit a l ‘habitacoo"

• "La situació on està ubicat i les vistes excepcionals. L'esmorzar moll complert"

• Dioscouri Hotel Puntuació: 5

"Està ben situat i té parking just al carrer de l’hotel. L’esmorzar molt bo."

• Theophano Art Hotel Puntuació: 5

"La propietària, Theophano, rep el seu propi nom a través d'una història d'una reina que t'explica només arribar en un anglès un a mica escàs. Com a història no està malament. Ella és molt amable i acollidora, i de seguida et dona informació de la zona i un refrigeri. Ens va fer escollir entre dues habitacions que tenia lliures. Una tenia una dutxa minúscula i ens vam quedar amb la que tenia el bany (i la dutxa) més gran. Malgrat que la rehabilitació de l'edifici es va fer amb bon gust, l'arquitectura del mateix no dona per massas més..."

• LAS HOTEL & SPA Puntuació: 8

"hotel molt nou. està impecable. esmorzar correcte."

• Byzantino Boutique Hotel Puntuació: 10

"La seva ubicació, la habitació i l’atenció de la recepció"

Els 30 millors hotels de Lakonia