Langeoog Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Nordseehotel Kröger Beoordelingsscore: 9,2

“Comfortabel, goed ontbijt, centrale locatie”

• Inselhotel Langeoog Beoordelingsscore: 7,9

“Goede ligging, midden in het dorp. Er is geen geluidsoverlast van de terrassen die tegenover de kamers en onder de kamers liggen. Het meeste geluid dat wij hebben gehoord was de wind op de paar minder goede dagen die we hebben meegemaakt. Vriendelijk personeel. Grote kamer (4-persoons) maar onhandig ingedeeld. De koelkast was wel erg prettig om te hebben. Ontbijt is redelijk; goede keuze, slappe koffie. Alleen tegen betaling kun je espresso en andere varianten krijgen. Storend is dat het personeel constant heen en weer rent om gebruikt serviesgoed op te halen en tafels schoon te maken, dat maakt het erg onrustig. Ook het buffet is krap weggezet waardoor je elkaar in de weg loopt.”

• Nordseehotel Kröger Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime kamer, alleen erg krappe doucheruimte; prima ontbijt. Zeer storend was het keukenpersoneel dat onder het kamerraam de pauzes luid sprekend en rokend doorbracht”

• Inselhotel Langeoog Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer centrale ligging, uiteraard rustig (geen autoverkeer op het eiland), goed startpunt om met de fiets rond te rijden, veel resto's op wandelafstand. Aangenaam zicht uit de kamer. Uitgebreid en lekker ontbijt, tip top in orde. Kamer relatief klein, maar goed leefbaar. Lift ook vrij klein, maar groot genoeg voor 4.”

• Strandhotel Achtert Diek Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was ruim voldoende , bediening was vlot én vrolijk. Kamer was ruim genoeg en heel netjes. Avondeten gewoon lekker uit de streek zelf. Vanuit mijn kamer met het raam open , kon ik lekker genieten van het geluid van de branding.”

• Appartements Feuerschiff Beoordelingsscore: 8,8

“de bouw en d eligging in het dorp samen met de enorme ontspanningsruimte ondergronds”

• Inselhotel Langeoog Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt prima en kamers boven vewachting”

De 2 beste B&B's en herbergen in: Langeoog

gebaseerd op 62 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Langeoog