Lanzarote Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hesperia Lanzarote Beoordelingsscore: 4,2

“Ontvangst, zwembaden met bar”

• Hotel THB Flora Beoordelingsscore: 8,3

“Flinke verbetering dat het gerenoveerd is. Voldoende faciliteiten. Prijs-kwaliteit is top! Aanrader als je niet te kieskeurig bent, daar betaal je ook voor. Het was allemaal prima in orde. ”

• Elba Lanzarote Royal Village Resort Beoordelingsscore: 8,3

“De hotelkamers waren fantastisch! Je hebt het gevoel dat je over een camping loopt maar dan met hotelkamers. Het was schoon, groot en de bedden sliepen héérlijk. Housekeeping ook super! Bij het inchecken werden we zelfs gebeld toen de kamers klaar waren, we waren namelijk een paar uurtjes te vroeg. Fantastisch! Ontbijtbuffet was fantastisch, zelfs verse smoothies die voor je neus gemaakt worden! Diner in La Nonna ook heerlijk, maar wel wat veel. Vooral het dessert, ik kreeg helaas niet meer op dan een paar hapjes, terwijl het een cocktailglas gevuld tot aan de rand was. Drankjes vonden wij ook niet erg duur, zoals we lazen in andere recensies. Wel duurder dan externe restaurants, maar niet extreem. Groot biertje €4, wijntje €2,50.”

• Oasis Lanz Beach Mate Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi appartement”

• “het ontbijt was uitgebreid - het dinerbuffet afwisselend en smaakvol gepresenteerd; zeer alert keukenpersoneel en de bediening was heel vriendelijk en hulpvaardig. Maar dat gold voor al het personeel in het hotel”

• Aequora Lanzarote Suites Beoordelingsscore: 10,0

“'s Morgens beginnen met een super ontbijt met een overvloed aan keuze. 's Avonds een heerlijk diner in buffetvorm, met elke dag een ander thema. De kamers zijn superruim en worden elke dag schoongemaakt. Er zijn vier zwembaden met voor elk wat wils. Het management komt regelmatig langs om te vragen hoe het is. Buiten het hotel kun je een fiets of auto huren. Ook dat is de moeite waard. Fietsen van PdC naar Arrecife is een leuke tocht, met name langs de start en landingsbaan van het vliegveld. Landende toestellen die op 30 meter hoogte over je heen vliegen, super gaaf!! Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen er zeker terug!!”

• Club la Santa All sports inclusive Beoordelingsscore: 7,9

“Het gratis verhuur van sportmogelijkheden is top.”

• Castillo de Papagayo Nudist Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging, het appartement, het dorp”

• Blue Sea Hotel Los Fiscos Beoordelingsscore: 6,2

“Rustige locatie. Restaurant was voldoende keuze iedere dag. Lekker ruim zwembad.”

• Alondra Villas y Suites Beoordelingsscore: 8,3

“ontbijt was voldoende gevarieerd”

De 30 beste vakantiewoningen in: Lanzarote

gebaseerd op 80.520 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com