Larnaka Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Alkisti City Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Super beliggenhet»

• Zenobia Seven Beach Apartments Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk sted, sentralt beliggenhet. Renslig leilighet. Lett tilgjengelighet til flotte restauranter , butikker og strand. Absolutt anbefalt»

• Amorgos Boutique Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig gode senger og bra frokost.»

• Hotel Opera Poeng fra gjester: 10,0

«Lite familie drevent hotell . Service på hotellet er bare supert . De fikset det meste . Bare et supert hotell. Som ligger midt i sentrum ..Det er andre gangen jeg bor på hotellet , og hadde nå min venn med fra Italia ..han var helt enig at det var et supert hotell..så dit skal vi bo når jeg besøker Larnaca igjen .»

• Mariandy Hotel Poeng fra gjester: 3,3

«Basseng»

• Flamingo Beach Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Beliggenheten og personalet😉😎»

• Golden Bay Beach Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Veldig god frokost »

• Larco Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«God frokost. Kort vei til badestrand. Fint basseng med solstoler. Stort bokskap. Fint å tørke klær på balkongen. Greit å spasere til gammelbyen. Mange gode spisesteder i nærheten. Saltsjø i gangavstand. Kort avstand til flyplassen.»

• TriStar Lux Country Condo Poeng fra gjester: 6,7

«1 stor dobbeltseng 65 m² Uteplass Balkong med utsikt Balkong (Utsikt mot fjell, sjø, basseng eller hage) Flatskjerm-TV Klimaanlegg Badekar Eget bad • Balkong • Utsikt over hage • Utsikt over basseng • Fjellutsikt • Terrasse • Strykejern • Strykeutstyr • Sittehjørne • Vifte • Vaskemaskin • Varmeapparat • Egen inngang • Sofa • Flislagt gulv • Tørketrommel • Klesskap • Varmeteppe • Sammenleggbar seng • Tørkestativ • Sovesofa • Dusj • Toalettpapir • Kjøleskap • Mikrobølgeovn • Kjøkken • Spisestue • Vannkoker • Kokeplater • Brødrister • Spisebord • Håndklær • Sengetøy»

• Les Palmiers Beach Boutique Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Alt i alt , jeg likte den meget godt.»

De 30 beste ferieboligene i Larnaka

basert på 31 965 omtaler av ferieboliger på Booking.com