Cinque Terre Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel La Villa Degli Argentieri Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenhet, brukbar frokost.»

• Da Renata con giardino e vista mare Poeng fra gjester: 10,0

«Vi storkoste oss! Leiligheten ligger bak i landsbyen, men ned gangveien/trappene var vi i gamlebyen på tre minutter. Stille og rolig, god plass! Anbefales. »

• Verdeacqua Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenheten var helt perfekt som utgangspunkt for vandreturer, stille strøk og veldig hyggelig uteplass til bruk på kveldene. Rent og pent, gode senger og alt i alt en veldig fin plass»

• Stella Della Marina Poeng fra gjester: 10,0

«Koselig lite hotell med personlig service. God frokost, fin beliggenhet, oppussede rom. Trapper - ingen heis. Kan anbefales»

• Affittacamere Rio Centrale Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig god seng og fantastisk dusj. Super utsikt til "bylivet" fra balkongen. Sentral beliggenhet og koselig og serviceinnstilt husvert.»

• Villa Mori Poeng fra gjester: 10,0

«Bra utstyrt. Kaffemaskin, brødrister, hårføner, nye håndklær hver dag. Uteplass, egen inngang.»

• Case Vacanze Garibaldi Poeng fra gjester: 8,8

«Beliggenheten i gamle bydel var helt topp. Koselig plass- sentralt til alt. Utleier ordna taxi til oss, møtte oss på kvelden når vi kom, viste oss rundt og var veldig service minded. Romslig leilighet og Cinque Terre var helt magisk »

• Michela Apartment in Levanto Poeng fra gjester: 10,0

«Flott beliggenhet, nydelig utsikt fra balkongen. Leiligheten hadde alle ønskelige fasiliteter.»

• Hotel Baia Poeng fra gjester: 8,3

«Nærhet til strand og togstasjon. Fint utgangspunkt for tur i Cinque Terre»

• Locanda Ca Dei Duxi Poeng fra gjester: 7,5

«Ok frokost i koselig lokale. Fint rom med utsikt og liten altan.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Cinque Terre

basert på 37 903 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com