Lefkada Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Villa Poseidon Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk utsikt, flott hus med mange rom og flere bad. Perfekt for oss som reiste med to familier da huset var delt opp i to deler. Behjelpelig personal som møtte oss første dag og geleidet oss helt frem til huset. Veldig sentralt på øya for å komme seg rundt med bil.»

• Aggelina Poeng fra gjester: 8,3

«Personalet.reint og fint. »

• Athos Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenhet og atmosfære»

• Evaggelia Studios Poeng fra gjester: 9,6

«Absolutt alt var over all forventning 😀 Den berømte Milos stranda som er den beste på øya var ca 100 m unna. Supermarked ikke så langt unna, 3 min med bil. Flere bar og restaurant langs stranda og i byen Lefkada, som tar ca 8 min å kjøre til sentrum. Evaggelia sin plass hadde 5 eller 6 studio leilighet på ett tomt på minst 6 mål. Alt var romslig og grønt og frodigt. Vi var omringet av oliven trær, appelsin og sitron og mange andre frukt trær og busker som Giorgo tok godt vare på. . .Flere grill var det ute og det var sitte område på begge sidene av leiligheten. . .med romslig privat terrasse og flere grill som var til disposisjon om man ønsker seg det. Parkering plass sett utenfor døra. Er du glad i dyr og frodig natur, så er dette stedet paradis for deg. . . høner og haner, kalkuner, ender og små andunger, to hunder og en del vakre vennlige katter som levde i perfekt harmoni med hverandre (uten å være plagsomme eller innpå folk) Evaggelia er muligens den mest omgjengelige, behjelpelige og morsomme dama i Hellas ❤ Vi fikk kaffe og kake av og til. »

• Hotel Agios Nikitas Poeng fra gjester: 8,3

«God beliggenhet ,Bra frokost,fint rom,hyggelig personale»

• Olive Tree Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Rolig fin landsby med vennlig folk. Uten press eller stress.»

• Ponti Beach Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig god frokost. Hyggelig personale . Gode senger. God utsikt . Supert opphold :-)»

• Oceanis Rooms Poeng fra gjester: 10,0

«God frokost, fint rom med god internettforbindelse og god aircondition. Veldig hyggelig og hjelpsom eier som kom og møtte oss ved bilen da vi kom og ga god informasjon»

• Captain's House Poeng fra gjester: 8,3

«Hyggelig plass»

• Hotel Lefkas Poeng fra gjester: 6,7

«Bra frokost til prisen. Pluss for croissanter. Fint med muligheter for kaffe på rommet. Sengene var bra.»

De 30 beste ferieboligene i Lefkada

basert på 18 488 omtaler av ferieboliger på Booking.com