Leon Region Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Surfing Turtle Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Personeel en locatie”

• Poco a Poco Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“Echt een tophostel, al het personeel wil je heelgoed helpen en ze organiseren super leuke dingen. Ondanks dat is het toch stil vanaf 22/23 uur als je op tijd wil slapen! Schoon ook😁”

• Hotel Flor De Sarta Beoordelingsscore: 10,0

“Super vriendelijk en behulpzaam personeel. ”

• Hotel Libano Beoordelingsscore: 8,8

“Heel behulpzaam en zeer vriendelijk. ”

• Guesthouse El Nancite Beoordelingsscore: 9,6

“De ontbijtjes en de suggesties van de eigenaar waren fantastisch. Met veel plezier verbleven in de mooie kamers met prachtige tuin.”

• ViaVia Leon Beoordelingsscore: 9,6

“heerlijk verblijf - zeer goede kwaliteit voor zijn prijs - lekker eten (ook belgische keuken) - zeer vriendelijk onthaal”

• Hotel Mariposa Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer en buitendouche. Erg schoon. En een zeer fijn zwembad.”

• Casa de Los Berrios Beoordelingsscore: 7,9

“Eigenaren van het hostel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Hoewel ze geen Engels spraken en ik geen Spaans, is het met handen en voeten-werk toch gelukt elkaar te begrijpen. Kamers waren school met ventilator, prima! Leuke tuin, lekker koel in de warme stad.”

• Hostal Casa Abierta Beoordelingsscore: 8,8

“Aangename rustige binnentuin met veel schaduw, waar alle kamers op uit komen en met zicht op verkoelend zwembad (Wat zalig is in het hete Leon). Hotel zeer centraal gelegen. Vlakbij centrum. . Net tegenover hospitaal (nuttige info indien je ades aan taxi geeft). We verbleven in Leon op het moment dat er zware Protesten waren, maar in het hotel voelde het veilig aan, omdat binnenplaats vrij ver van straten ligt. Gelukkig konden we ook lekker eten in hotel, want we kregen advies om niet op straat te gaan tijdens de protesten (veel vegetarische en veganistische keuze) .”

• Poco a Poco Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“De laidback sfeer, het harde werken van de eigenaren om iedereen erbij te betrekken en te helpen!”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Leon Region

gebaseerd op 1.711 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com