Lesvos Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Gera's Olive Grove - Elaionas tis Geras Poeng fra gjester: 10,0

«Absolutt alt! Ypperlig service, frokosten ANBEFALES! Mange produkter av egen avling, meget godt ALT! Faktisk mesteparten Organic, bio, .....OG den egenproduserte geitosten, fra egne dyr, MÅ oppleves!»

• Motel Nikos Poeng fra gjester: 9,6

«Helt fantastisk eier kjørt oss til fergeterminalen etter en trivelig kopp kaffe med eier og en kamerat.om vi kommer til Lesvos et dette stedet for oss,rimelig rolig for støy PS.rent og ryddig og god Wi-Fi.»

• Galini Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenhet, service, personal, frokost, at de ryddet rommet hver dag og muligheten å vaske klær.»

• Moongarden Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Store og fine rom😊Vask hver dag så rent og fint😊Personale veldig blide og imøtekommende👍Stort + for frokosten😊»

• Sappho Hotel Poeng fra gjester: 4,2

«Super beliggenhet!»

• Olive Press Hotel & Apartments Poeng fra gjester: 10,0

«God frokost. God beliggenhet. Flott uteområde med strand.»

• Hotel Votsala Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten beyond words (helt sant)»

• Hotel Kyma Poeng fra gjester: 9,2

«Helt Identiskt Greskt med fatastisk beliggenhet! Koseligt familiedrevet hotel hvor du blir ivaretatt på alle måter! Enkelt, men har det du trenger. Badebyen er liten så det er kort vei til alt! Anbefales!»

• Lesvion Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«meget bra frokost,rent og ordentlig bad og rom ,spiste middag også bra mat som passet oss til en bra pris. eneste bakdel var trafikkstøy ,men det er noe man må regne med når man vil bo sentralt trivelig handlegate på baksiden av hotellet.»

• Pefka Rooms Poeng fra gjester: 4,6

«Det var lett i forhold til flyplass»

De 20 beste hotellene i Lesvos

basert på 5 394 hotellomtaler på Booking.com