2. Hotelbeoordelingen Tsjechië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Liberec
Regio Liberec Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Silver Linden Cottage Beoordelingsscore: 6

“Locatie en in principe was alles wat je nodig kunt hebben aanwezig, behalve vaatwasser”

• Ubytování U Bohouše Beoordelingsscore: 9

“De pittoreske uitstraling, de ruimte en de gastvrijheid.”

• Apartmá SunGarden Liberec Beoordelingsscore: 9

“Het was super schoon en modern!! De bedden lagen super comfortabel en de badkamer was heel mooi!”

• ČS RoBiN OIL Harrachov Beoordelingsscore: 7

“Rustig,al is de kamer boven een benzinepomp,totaal geen last van gehad”

• Penzion Petra, Harrachov Beoordelingsscore: 8

“Rust.”

• CHALEYOTT Mountain Apartments Beoordelingsscore: 10

“Prachtig appartement, alles aanwezig en heel compleet. Veel opbergruimte en een gezellige houtkachel. En heerlijk dat er broodjes aan de deur hingen.”

• “Mooie locatie waar het appartement op de eerste verdieping is, eigenaars wonen er beneden. Er zijn 3 ruime slaapkamers, 2 kleine badkamers en een keuken. Ideaal als je met 2 gezinnen bent.”

• Apartmány Rokytka Snowhouse Beoordelingsscore: 9

“Locatie direct naast de skilift. Moderne appartementen, goed geïsoleerd, je hoort de 'buren' niet.”

• Apartmán Bellevue - Český ráj Beoordelingsscore: 9

“Netjes, mooi en leuk ingericht. Super vriendelijke mensen. Fantastische natuur als je van wandelen houd. Je kan vanaf het huisje al een wandelgebied inlopen. Leuk skiegebied met stoeltjes liften op 1uur rijden. Als er veel sneeuw ligt kan je dichterbij ook skiën.”

• Chalet6harrachov se saunou Beoordelingsscore: 8

“Met 6 personen was het lekker ruim. Heerlijk warm. Keuken goed uitgerust. Een paar kleine technische mankementjes. De verhuurster was erg hulpvaardig en vriendelijk en leefde met ons mee. Op aanvraag regelde ze activiteiten voor ons. We konden gratis de sauna gebruiken. Heerlijk van genoten. We komen graag nog een keer terug!”