Limfjorden Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Lynnerup B&B Poeng fra gjester: 7,5

«Nært og sentralt»

• Hotel Strandtangen Poeng fra gjester: 9,2

«Utrolig bra service i resepsjonen! Flott sted.»

• Næsbydale Badehotel Poeng fra gjester: 7,9

«Usedvanlig personlig mottagelse og underholdene middag takket være en engasjert vert»

• Hotel Limfjorden Poeng fra gjester: 10,0

«Fint og greit. Nær Thisted hvis du har bil»

• Motel Skive Poeng fra gjester: 8,8

«Betjeningen og stillhet »

• Humlum Camping & Cottages Poeng fra gjester: 6,7

«Landleg miljø. Nær Limfjorden. Varm dusj. Fredeleg plass. Mogleg å gå og sykla til sentrum der det er hyggjeleg kro. Lett å finna fram til frå køyrevegen. Thy Nationalpark under ein time køyring unna. Rask innsjekking og god service.»

• Rønnes Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Stille og rolig både på hotellet og i omgivelsene, kansje p.g.a. at vi var der utenfor høysesongen. Bra middag, men kansje litt lite å velge mellom. Vennlig personale. Rent og pent alle steder. Et glimrende alternativ om du søker deg vekk fra by-hoteller med den støyen det normalt er der. Her får du iallfall fred og ro i sjelen.»

• Landal Rønbjerg Poeng fra gjester: 6,7

«Aktivitetene er veldig bra. Passer for alle. Leilighetene er fine, passer godt for en familie på 4 Aktivitørene var veldig informative og greie»

• Store Restrup Manor House Poeng fra gjester: 10,0

«Vi var kjempefornøyd med oppholdet vårt. Nydelig seng - både å se til og ligge i. Hyggelig personale og en utrolig atmosfære. Om kvelden ble det spilt musikk som passet til stedet. Vi fikk servert en utrolig smakfull og personlig frokost.»

• Hotel Nørre Vinkel Poeng fra gjester: 7,5

«Kjempefin beliggenhet. Fine turområder. Kort avstand til Lemvig. Bra frokost. Hyggelig personale. God seng. Meget god parkering.»

De 15 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Limfjorden

basert på 2 497 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com