Limfjord Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Løgstør Parkhotel Beoordelingsscore: 7,1

“Het restaurant in het hotel (waar je voor zowel diner als ontbijt terecht kunt) is voor het eten zeker de moeite waard, met een goede prijs-kwaliteitverhouding.”

• Rønnes Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Uitgebreid ontbijt. Avondeten was erg goed. Veel parkeerruimte bij hotel. Hotel ligt vlakbij het strand.”

• Hotel Strandtangen Beoordelingsscore: 7,9

“Net hotel, mooie locatie”

• Danhostel Vitskøl Kloster Beoordelingsscore: 9,6

“Wij hebben het klooster aangedaan tijdens onze vakantie fietstocht rond het Limfjord. Op de middag van aankomst (een zondagmiddag) was er geen personeel in het grote klooster aanwezig (@organisatie; het was prettig gewest als dit van te voren gecommuniceerd was), wel was de deur naar de receptie open en lag daar de kamersleutel voor ons klaar. We hebben die nacht geen geesten gezien :-) De kamer en badkamer waren schoon en voorzien van mooie design details (meubels&bed, schilderijen aan de muur, douche). We hebben de zonsondergang over het fjord vanuit onze kamer kunnen bewonderen. Bij het klooster is een oude kerkruïne en de kloostertuin te bezichtigen - Het ontbijt was compleet en heerlijk en stond gereed in de kloosterkelder (compleet met gewelven en vloerverwarming!) Het klooster wordt gerund met mensen met een arbeidshandicap. Later bleek dat het klooster pas sinds 3 maanden open is voor vakantiegasten - voorheen was het een conferentieoord.”

• Nibe Camping Rooms and Cottages Beoordelingsscore: 10,0

“Ik had een cabin gehuurd. Alles was dik in orde. Vier bedden, een kast vol keukengerei, heet en koud water, een kooklpaatje. Er is een restaurant en een kleine supermarkt. Broodjes bestel je voor de volgende dag. Vriendelijke ontvangst, alsof je hier al jaren komt (wat niet het geval is). Ook de toiletten en douches waren keurig.”

• Hotel Limfjorden Beoordelingsscore: 4,6

“Niet veel eigenlijk. De negatieve aspecten overheersen te veel om iets positiefs te zien, alhoewel personeel was wel heel vriendelijk.”

• Næsbydale Badehotel Beoordelingsscore: 9,6

“Vriendelijk personeel en rustige ligging. Ontbijt en avond eten uitstekend. Werd zelfs naar onze wensen klaargemaakt.”

• Hotel Klim Bjerg Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijke ontvangst”

• Sevel Kro Beoordelingsscore: 8,1

“Het Gastronomische restaurant was erg goed. En ze hebben een mooie wijnkelder met zeer gevarieerde wijnen”

• Thisted Camping & Cottages Beoordelingsscore: 7,1

“Prachtig zicht op het fjord”

De 25 beste vakantiewoningen in: Limfjord

gebaseerd op 1.305 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Limfjord