Livigno Ski Area Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Piccolo Tibet Poeng fra gjester: 9,2

«Super Lage. Sehr nettes Personal. »

• Hotel Pontiglia Poeng fra gjester: 9,6

«Bra beliggenhet , personalet god mat.»

• Alp Wellness Mota Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig hyggelig og flott familiedrevet hotell midt i gågata i Livigno sentrum (men ikke sjenerende støy) . Fine store rom med balkong (litt stusselig utsikt fra 1 etg) - rent og pent. Veldig bra 4-5 retters middag inkl i halvpensjon. Garasjeplasser i kjelleranlegg -inkl i prisen. Kort avstand til alt - anbefales. »

• Hotel Crosal Poeng fra gjester: 10,0

«Familierommet var stort og romslig. Veldig fint at hotellet hadde bysykler til utlån.»

• Hotel Sporting Family Hospitality Poeng fra gjester: 9,6

«Omelett hver dag uten ekstra betaling. Nytt fint hotel i "Lodge stil". Her var ikke interiøret furu som det ofte er på disse kanter. Veldig hyggelig personale. Gratis vask av treningstøy. Leverte det om kvelden og fikk det tilbake rent dagen etter. Egen innendørs sykkelparkering.»

• Hotel Roberta Alpine Poeng fra gjester: 9,6

«Frokosten enkel, men samtidig innholdsrik. Marco ordner kaffi, egg og juice på bestilling. Rommet alltid ryddig og rent. Rommene er nyoppusset i en gjennomført stilren stil et alpehotell verdig. Fantastisk oppvartning av verten Marco og hans familie gjennom hele dagen og oppholdet. Vi bodde på hotellet i 14 dager og bor mer enn gjerne der neste sommer/vinter også.»

• Alexander Charme Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var utmerket og hadde godt utvalg. Rommene var svært renslige og sengene komfortable. Personalet var veldig imøtekommende, hyggelige og svært hjelpsomme. Hotellet var plassert i fredelige omgivelser. Det gikk ofte gratisbusser til og fra sentrum. Flott restaurant med godt utvalgt.»

• Hotel Bivio Poeng fra gjester: 8,0

«God seng. Frokost var god. Flott med parkering i parkeringshus. Sentral plassering - trengte ikke å bruke bilen etter at vi ankom.»

• Hotel Teola Poeng fra gjester: 7,1

«Enkelt og greit hotel. Fin beliggenhet og hyggelig personale. Rent og pent og ikke noe å utsette. Ok rom, litt harde senger etter vår smak.»

• Bait de Angial Poeng fra gjester: 8,8

«For et sjarmerende sted. Damen som tok i mot oss kunne kun italiensk, men med litt gestikulering og kroppsspråk var dette ikke noe problem. Stedet ligger øde til. Så vi valgt å spise middag på hotellet. Styr unna husets hvitvin, men ellers var det supert! Vi fikk også servert en liten aperitiff før middagen. God mat til veldig god pris :-) Frokosten var også meget god. Bedre enn mange av de store hotellene vi hadde vært på tidligere. Rommene var fine med et flott bad. Siden det lå så øde var det helt stille der om natten.»

De 30 beste hotellene i Livigno Ski Area

basert på 18 281 hotellomtaler på Booking.com