Loch Broom Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Caledonian Hotel 'A Bespoke Hotel’ Beoordelingsscore: 7,5

“Goede WiFi”

• Argyll Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Uitzicht over de haven. Live Muziek in de bar. ”

• Caledonian Hotel 'A Bespoke Hotel’ Beoordelingsscore: 5,8

“Netjes,compleet, goede ontvangst”

• The Ferry Boat Inn Beoordelingsscore: 10,0

“De lokatie”

• Caledonian Hotel 'A Bespoke Hotel’ Beoordelingsscore: 7,5

“Hotel is goed maar wel wat gedateerd. Ontbijt was goed.”

• Caledonian Hotel 'A Bespoke Hotel’ Beoordelingsscore: 7,1

“Ook hier zaten wij in een aanbouw met uitzicht op de achterplaats en op 2,5 meter een hoge muur. Wel konden we de lucht zien en wisten we of het mooi weer werd die dag :-) Het is een heel oud hotel, redelijk schoon maar het leeft. Je kan de buren boven en naast je zo goed horen lopen dat het lijkt of ze naast je bed lopen. Het kraken is echt een 4D ervaring op zich in dit hotel. Als je iemand wil overtuigen dat er spoken bestaan dan kan je ze hier pas echt overtuigen. Op zich ook weer een leuke ervaring, we konden wel goed slapen. Het gebouw was oud maar de gasten net zo oud. Het was soms lastig passeren met al die looprekjes of uitgeputte bejaarden op de gang. Het ontbijt was weer ouderwets Schots en zo ongezond als je het maar wilt maken. Gelukkig ook wel gezonde etenswaren dus wat mij betreft was het goed genoeg en zeker voor de prijs. Goedkoop en voor dat geld mocht je niet klagen, zeker na onze ervaring met Seaview.”

• Caledonian Hotel 'A Bespoke Hotel’ Beoordelingsscore: 5,4

“Het oorspronkelijke gebouw is fraai. De sfeer is traditioneel Brits. Het hotel is mooi gelegen. Het is vlak bij de bushalte en het veer; winkels en andere voorzieningen zijn in de buurt. Attent en behulpzaam personeel.”

• Morefield Motel Beoordelingsscore: 3,8

“Plaats als uitvalsbasis voor natuurlijke bezienswaardigheden”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Loch Broom

gebaseerd op 2.057 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com