Lofoten Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Brygga Restaurant Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 10,0

“Erg mooie locatie en goed verzorgt. Ook mooi restaurant op locatie aanwezig. ”

• Villa Ballstad Beoordelingsscore: 7,5

“Prachtige locatie”

• Fast Hotel Svolvær Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie , makkelijk inchecken. Even wennen zonder personeelslid aan de Balie”

• Scandic Leknes Lofoten Beoordelingsscore: 7,5

“Het ontbijt was goed, personeel erg vriendelijk. De kamer was comfortabel.”

• Rorbuanlegget Svolvær Havn Beoordelingsscore: 8,3

“Wij logeerden in een wit huis en die waren heel ruim en erg proper. Alles was voorhanden en de bedden waren zeer goed. Wifi ook prima. Op een boogscheut lag een superlekker visrestaurant en we hebben er op 25 augustus nog prachtig buiten in de zon kunnen ontbijten op de voorziene luxekussens van de terraszetels en stoelen. Heerlijk! Aanrader!”

• Thon Hotel Lofoten Beoordelingsscore: 9,6

“Alles was top...het ontbijt overweldigend”

• Frydenlund Beoordelingsscore: 7,9

“De eigenaar heeft zelf naar de luchtvaartmaatschappij gebeld omdat onze bagage niet was aangekomen. Eigenaar stond ons op te wachten met de sleutel bij aankomst zonder voorafgaande verwittiging. Sympathieke man.”

• Scandic Svolvær Beoordelingsscore: 8,0

“Mooi gelegen hotel, vanaf ontbijtruimte en terras hadden we een mooi uitzicht op Svolvaer en de haven. Prima uitgangsplek voor wandelingen in de omgeving of een trip per boot naar het Trollfjord en de zeearenden. We hadden prachtig weer en konden zelfs twee gratis fietsen van het hotel gebruiken”

• “Mooi centraal gelegen hotel, zeer sfeervol ingericht. Prima ontbijt met mooi uitzicht op de haven van Henningsvaer. Gasten kunnen zelf wafels maken en er staat doorlopend koffie en thee klaar.”

• Eliassen Rorbuer Beoordelingsscore: 8,3

“Een van de mooiste plekken op de Lofoten om te overnachten. Prachtig gelegen en heel schoon huisje met mooi uitzicht over het water. We hadden prachtig weer en konden zelfs buiten in het zonnetje ontbijten. Zelfs het noorderlicht hebben we gezien. Prachtige omgeving voor het maken van foto´s en plaatsjes als Reine, A, Tind, Sund en Nusjfjord te bezoeken. Aanrader.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Lofoten

gebaseerd op 8.043 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com