Lombok Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The 5 Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De jongens die hier werken zijn heel behulpzaam en aardig. Als je wilt kan je er ook onbijten. Schone kamer en badkamer. Je kon ook voor weinig fietsen huren. Zeker een aanrader!! Ze hielpen echt met alles qua wat normale prijzen zijn voor trips of een boottocht! Ze zijn met ons mee uitgegaan en lieten ons leuke plekken zien. ”

• Botchan Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel is fantastisch! Vooral als je verbrand bent, weten ze je heel goed te helpen met pure aloe vera!! Verder een top zwembad en heerlijke en onbeperkte bananenpannenkoeken als ontbijt. En ze brengen je voor weinig geld naar het vliegveld!”

• Manta Dive Gili Trawangan Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Lekker dicht bij de haven waar je aankomt. Een mooi verblijf. De mensen proberen er met z’n allen weer wat van te maken na de vreselijke aardbevingen van augustus. Tevens een lekker ontbijt. Een aanrader!”

• Marygio Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was top!, een gastvriendelijkheid waar je u tegen zegt. Een uitleg van de omgeving waardoor je direct de hotspot weet. Daarnaast mag je gratis gebruik maken van de fietsen. Het personeel is super aardig en behulpzaam. Echt alles is top en ook het ontbijt is meer dan prima voor elkaar. Het is dat wij maar 1 nacht er verbleven, maar hadden gerust nog vele dagen er kunnen spenderen. ”

• Rascals Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het is een hele mooi accommodatie met een prachtig zwembad. Mooie kamers met een heel groot, heerlijk bed! Ook een fijne badkamer met een grote regendouche. Centraal gelegen in Kuta. Personeel was zeer vriendelijk!”

• Samba Villas Beachfront View Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt aan het strand, vriendelijk personeel, ligbedden aan het strand, mooie/ruime/nette kamer. ”

• Segara Anak Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Een scooter en het werd zo geregeld, extra handdoeken geen probleem. We hadden een premier kamer en was top. Ik snap alle commentaren op deze lokatie niet. Het complex heeft idd een mooie tropische tuin niets op aan te merken idem dito op onze kamer. ”

• Origin Lombok Beoordelingsscore: 6,7

“Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke bar en fijn zwembad, handig scooterverhuur”

• Katamaran Hotel & Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Super mooi hotel, Lief en goed personeel. Kregen een upgrade naar een private poolvila. Het hotel is echt een aanrader”

• Lina Cottage Senggigi Beoordelingsscore: 7,5

“Fijne plek, eenvoudige en schone kamers, de tuin grenst direct aan het strand. Op loop afstand liggen verschillende Restaurantjes. Vriendelijk personeel die graag willen helpen”

De 30 beste hotels in: Lombok

gebaseerd op 49.015 hotelbeoordelingen op Booking.com