County Londonderry Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Cromore Halt Beoordelingsscore: 9,2

“Schoon en heerlijk eten in het restaurant goed ontbijt”

• Maldron Hotel Derry Beoordelingsscore: 7,9

“Zeer ruime kamer en badkamer - centrale ligging en parking. ”

• Da Vinci's Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Prima pubfood in bijbehorende restaurant!”

• Downhill Beachhouse Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie is fantastisch. Wel moet je er rekening mee houden dat er verder niks aan horeca of winkels zijn. Met een auto is alles prima te doen”

• Travelodge Derry Beoordelingsscore: 6,7

“Ruime kamer met koffie-en theefaciliteiten op loopafstand van het centrum. Parkeren in parkeergarage achter het hotel met korting.”

• Number 1 Barn Lane Beoordelingsscore: 10,0

“Een modern, smaakvol ingericht huis met vele faciliteiten. Een goede uitvalsbasis bij het verkennen van de prachtige kust. De landelijke omgeving bracht rust. Ons beste verblijf tot nu toe!”

• Waterfoot Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“We gingen er met gemengde gevoelens naartoe omdat er bij de beoordelingen veel stond over de overlast van een verbouwing. Wij hebben er geen last van gehad. Kregen een gerenoveerde kamer op de begane grond. Moesten nog wel een paar dingen worden afgewerkt in de kamer. Eten en ontbijt prima.”

• Bishop's Gate Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi hotel, perfecte ligging en super enthousiast en correct personeel!!! Geweldig lekker gegeten ‘s avonds en leuke bar! Voor ons het beste hotel van Derry!!!”

• Elagh View Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtig uitzicht vanuit de ontbijt kamer/gezamenlijke ruimte. Vriendelijke ontvangst met kop thee en koekjes. Gezellige grote tafel waar je met andere gasten samen ontbijt en aan de praat raakt.”

• Nightingale House Beoordelingsscore: 9,6

“Hartelijke ontvangst. Dynamische gastvrouw - boeiende persoonlijkheid. Met visie. Heel bijzondere b&b. Jammer dat ze op het punt staat de zaak te verkopen. Heerlijk ontbijt, vele keuze.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: County Londonderry

gebaseerd op 12.549 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com