Lorraine Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Restaurant De La Canner Poeng fra gjester: 4,2

«Stillheten»

• Kyriad Prestige Thionville Centre Poeng fra gjester: 9,2

«Beliggenhet, standard»

• B&B Hôtel FREYMING-MERLEBACH Poeng fra gjester: 7,5

«Bra boende till ett bra pris»

• Hôtel Revotel Nancy Centre Gare Poeng fra gjester: 5,8

«Centralt. Bra parkering. »

• Hotel au Soldat de l'An Deux Poeng fra gjester: 9,6

«Koselig hotell med frokost i verdensklasse. Frokosten var verd ett besøk alene. Stor skål med fois gras (husets spesialitet), eggerøre med ferskrevet trøffel og nydelige croissanter.»

• Hotel D'haussonville Poeng fra gjester: 10,0

«Et utrolig fint hotell bygget i et flere hundre år gammelt hus laget i stein med steintrapper. Rommene svært luksuriøse og velutstyrt. En fantastisk frokost i et nydelig frokostrom utstyrt med fantastiske møbler og svært velutstyrt.»

• Kyriad Metz Centre Poeng fra gjester: 10,0

«Senga var veldig god!»

• Hotel Restaurant La Bergerie Poeng fra gjester: 10,0

«Den damen som jobbet på resturangen var bare helt super. Hun var alene og hadde så si fult belegg og var like høflig og smilende.»

• ibis Styles Metz Centre Gare Poeng fra gjester: 3,8

«Etter feletoner kontakt med hotellet, med deskjed om stor bil , 2,5 m høy 6 m lang Handicap bil får jeg beskjed om en parkerings plass ganske nerme hotellet. Når jeg prøver er høyden 2,10 m. Hotellet sier de er tilgjengelig med heis og det hele. De glemmer å fortelle at utvendig er det 2 høye trappetrinn, oh inn er det 5trapprtrin før du kommerr til n heis som illevhar plass til en rullestol og to vesker. Personellet er ikke sirlig villig til å hjelpe. Som rullestol bruker må jeg advare mot dette hotellet.»

• Campanile Nancy Centre - Gare Poeng fra gjester: 7,5

«Sengen var god. Frokosten spiste vi senere, på vei hjem til Norge.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Lorraine

basert på 24 136 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com