Los Santos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• El Sitio de Playa Venao Beoordelingsscore: 10,0

“Wij zaten in het Billabong appartement met ons gezin. Lekker ruim, schoon en mooi ingericht. Sfeer en ligging prima! Lekker relaxed, direct aan zee en goede surflessen beschikbaar. Zwembad niet heel groot maar voldoende volr de afwisseling. Restaurant was ook prima, gevarieerde kaart, vriendelijk personeel. Prima afsluiting van onze Panama reis.”

• Playa Venao Hotel Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige locatie. Echt mooie zwembad, strand,eten, enz De bedden en kussen spectaculair!”

• Hotel Casa de Campo Pedasi Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk personeel, heel ruime kamer, goed ontbijt. Eigenaars zijn heel behulpzaam, hielpen ons voor een tocht naar Islas Canas. Beste hotel in Panama so far!!”

• Selina Playa Venao Beoordelingsscore: 7,9

“De kamer was ruim genoeg, lekkere bedden en airco. Het hostel organiseert hele leuke activiteiten zoals workshops en yoga en er zijn feestjes in het weekend. De locatie is zeer goed, meteen aan het strand. Er hangt een heerlijk relaxed vakantiesfeertje, je kan hier makkelijk dagen blijven hangen.”

• “Het ontbijt is fantastisch, de kamer zeer comfortabel. Je voelt je zeer welkom.”

• Playa Venao Hotel Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Prachtig gelegen aan zee, geweldig zwembad, ruime kamer. Nazending van door ons per ongeluk vergeten kleding heel klantvriendelijk opgelost.”

• Selina Playa Venao Beoordelingsscore: 6,7

“Heel mooie locatie aan het strand met goed eten.”

• Hotel Kevin Beoordelingsscore: 5,8

“Erg goedkoop onderkomen met basis voorzieningen en sympathieke medewerkers. Als je niet veel eisen stelt aan je onderkomen dan een goed bed, goede airco en goede koffie in de morgen is dit een aanrader. Verwacht geen luxe!”

• Villa Marina Lodge Beoordelingsscore: 7,9

“Eigenlijk beantwoordde de accommodatie volledig aan onze verwachtingen zonder dat er een super beoordeling uitkomt. De Nederlandse manager is bijzonder aardig, het meisje van de receptie/bediening mag wel wat vriendelijker worden.”

• Selina Playa Venao Beoordelingsscore: 9,6

“Het is een heel aangenaam hostel. De teepee-tenten zijn echt geweldig om in te slapen! Het ontbijt kost maar 4 dollar en is heel lekker! Er is een maaltijd van de dag dat rond de 6.5$ kost en lekker is in hun restaurant! Happy hour van 18 tot 20u met bier voor 2$, cocktails voor 4$,... veel hangmatten, plaatsen om heerlijk te relaxen, ... Er zijn dagelijks workshops die gratis zijn, heel leuk! Je kan yogalessen volgen voor 3 dollar en je kan er surfen! Een echte aanrader!”

De 15 beste hotels in: Los Santos

gebaseerd op 3.947 hotelbeoordelingen op Booking.com