Lošinj Island Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Apartments & Rooms Bianca Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie locatie, heel schoon en een gezamenlijke keuken van alles voorzien! Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.”

• Rosemary Apartments & Rooms Beoordelingsscore: 6,2

“Locatie”

• Losinj Glamping Tents Beoordelingsscore: 9,6

“Goed georganiseerd Weer en natuur”

• Apartment Palma Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer vriendelijke mensen, ruim appartement ”

• Leonora 2 Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk ruim appartement van alle gemakken voorzien, super vriendelijke eigenaar, staat meteen klaar voor je. Prima ligging, nabij de boulevard en andere goede restaurantjes ”

• Apartments Nives Beoordelingsscore: 10,0

“We hadden het appartement voor 2 personen met een fijn overdekt terras aan de zijkant van het huis. Het appartement is modern ingericht De hosts zijn erg aardig, hulpvaardig en toeristgericht ingesteld Dit adres is een absolute aanrader ”

• Family Hotel Vespera Beoordelingsscore: 9,5

“Alles aan het hotel was fantastisch betreffend netheid,vriendelijkheid en behulpzaamheid.We hadden alles op de kamer dat we nodig hadden om een zorgeloze vakantie door te brengen.”

• Hotel Aurora Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijten eten prima kwaliteit”

• Vitality Hotel Punta Beoordelingsscore: 9,2

“Ontbijt buffet was zeer verzorgd en uitgebreid. Het personeel was zeer vriendelijk. Super locatie ook! Dicht bij zowel Mali Losinj (30 min. wandelen) als Veli Losinj (10 min. wandelen).”

• Hotel Manora Beoordelingsscore: 8,8

“Lekker uitgebreid ontbijt, waarbij je dagelijks je eigen vers geperst sinaasappelsap kon maken (van superlekkere sinaasappelen). Rustige sfeer, aangename omgeving.”

De 5 beste hotels in: Lošinj Island

gebaseerd op 6.450 hotelbeoordelingen op Booking.com