Lot Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Brit Hotel Cahors - Le Valentré Beoordelingsscore: 7,9

“Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• Hôtel Restaurant Les Vieilles Tours Beoordelingsscore: 8,3

“Een heerlijk rustige plek dichtbij het drukke toeristische Rocamadour. Luxe suite had 2 badkamers, fantastisch😀. Goed ontbijt”

• Auberge du Relais d'Auniac Beoordelingsscore: 5,8

“De eigenaresse was erg vriendelijk, het avondeten was redelijk maar dan ook niet duur. ”

• Domaine de La Paille Basse Beoordelingsscore: 10,0

“ligging, comfort, alles nog piekfijn in orde, zelfs in de laatst week dat de camping open was”

• Brit Hotel Cahors - Le France Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime en schone kamer, ruime parkeergelegenheid”

• Logis Hotel Bellaroc Beoordelingsscore: 6,7

“Fantastische locatie met uitzicht op Rocamadour.”

• Mas de Garrigue Beoordelingsscore: 10,0

“Bij Mas de Garrigue . . . . . . . - is de ontvangst zó hartelijk . . . . . . . - zijn de kamers ( die ik heb gezien) zó ruim, zó sfeervol en zó verzorgd . . . . . . . - zijn de badkamers (die ik heb gezien) zó ruim, zó sfeervol en zó verzorgd . . . . . . . - is de gastvrijheid zó groot(s) . . . . . . . - is de zorgzaamheid en behulpzaamheid zó groot(s) . . . . . . . - is de sfeer zó bijzonder . . . . . . . - is het afscheid nemen zó hartelijk (Je wordt begeleid tot bij je auto) als ik niet eerder heb ervaren. MIJN WAARDERING IS EEN DIKKE 10/10 ! ! ! ”

• Hôtel-Spa Le Saint Cirq Beoordelingsscore: 5,8

“De ontvangst bij Hotel-Spa Le Saint Cirq - Tour-de-Faure was professioneel. Ik werd ontvangen met de woorden: "U krijgt een up- grade". &Quot;Wilt u het golfkarretje volgen" . . . . . . . ”

• Le Pavillon Saint-Martin Beoordelingsscore: 10,0

“zeeeeer aangename ervaring , ontbijt was het beste ooit, met regionale streekprodukten zeer gastvrije en vriendelijk onthaal, onze motoren mochten in een afgesloten garage geparkeert worden cortom een dikke proficiat aan de gastvrouw we komen zeker terug!”

• Logis La Truite Dorée Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig dorp in prachtige streek, aangenaam zwembad, keuken van hoogstaande kwaliteit, dranken aan heel redelijke prijs, vriendelijke service.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Lot

gebaseerd op 9.710 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com