Luberon Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• La Maison des Ocres Poeng fra gjester: 9,2

«Flott, lite hotell. Sentralt i den lille byen. Flott svømmebasseng. »

• Le Couvent Des Minimes Hotel & Spa Poeng fra gjester: 9,2

«Flott hotell med nydelige omgivelser. Flott spa og basseng utendørs. »

• Les Sables d'Ocre Poeng fra gjester: 9,6

«Basseng og det er nære byen. »

• Domaine des Sources Poeng fra gjester: 9,6

«Rommene, pool og restaurant! Fantastisk!!»

• Hameau de Pichovet Poeng fra gjester: 10,0

«Skjult perle i Provence. Veien dit er nok litt smal «bumpy road» og man lurer litt på hva man kommer til til slutt Men så 😍 Michelle var fantastisk vertinne og hennes 3 hunder nydelige. Rolig , avslappende sted med grill, 2 bassenger og nydelig terrasse med flott utsikt.»

• Mas De La Tour Poeng fra gjester: 8,8

«Nydelig Provansk atriumshage der vi kunne nyte både middag og frokost. Frokost hadde et brett utvalg, middagen var meget god. Pool-området var deilig. Personalet snakket godt Engelsk og var meget hyggelige. Dette er stedet vi gjerne kommer tilbake til. Da ønsker vi å leie sykler, fint å sykle i Luberon.»

• Le Clos Du Buis Poeng fra gjester: 8,3

«Smakfullt innredet lite hotell med hyggelig vertskap. Fin beliggenhet med utsikt over Luberondalen. Frokosten var utmerket.»

• La Bastide Dou Pastre Poeng fra gjester: 8,3

«Vi fikk veldig god frokost og man hadde fri adgang til kjøkken gjennom dagen. Vertskapet var veldig hyggelige og vi benyttet bassenget samt div. sittegrupper i hagen. Fikk verdifulle tips av andre gjester. Restaurant La Bastide som ligger i kort gangavstand fra huset kan varmt anbefales.»

• Le Clos de la Glycine Poeng fra gjester: 9,0

«veldig bra mat i restauranten.»

• Ibis Budget Apt-Luberon Poeng fra gjester: 7,5

«Fin frokostbuffet. Hjelpsomt personale. Trygg parkering.»

De 30 beste ferieboligene i Luberon

basert på 6 804 omtaler av ferieboliger på Booking.com