Luzon Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• RedDoorz near Bambang Station Beoordelingsscore: 9,6

“De airconditioning was top! ”

• Kame House Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“- Super schoon - Klein zwembad erbij - Goed ontbijt ( fruit, zoete broodjes, toast, jus en je kan je eigen ei bakken) - Goede ligging voor 50 pesos naar het stadje - Goede sfeer - Vriendelijk personeel ”

• RC Villas and Resorts Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel is fantastisch! Ze hebben ons met zoveel dingen geholpen. Hospitality staat hier op nummer 1! De kamers zijn goed. Prachtig uitzicht over de jungle. In de nacht is het ook heerlijk slapen met alleen de geluiden van de jungle. Daarnaast zijn de kamers schoon en worden elke dag schoongehouden. De kamers zijn te bereiken met een lange trap, maar als je wilt brengt het personeel je met de auto. Ook brengen ze je naar het centrum van El Nido. Kortom, je komt hier niks te kort. Ps. Ik las een recensie dat iemand hier bedbugs heeft gehad. Is niet waar. Het zijn Sandfly's die je kunnen bijten op het strand. Mijn vriendin heeft ze ook gehad en een allergische reactie op gehad. Wij dachten ook eerst aan bedbugs maar na het checken van de kamer niet eens een stofje gevonden. Het personeel heeft haar naar de dokter gebracht en er alles aangedaan om haar gerust te stellen tijdens ons verblijf.”

• Treffpunkt 5300 Hostel Beoordelingsscore: 5,8

“Aardig personeel”

• S&M TRANSIENT Beoordelingsscore: 8,3

“De mensen van het hostel zijn extreem aardig en willen altijd helpen waar nodig is. ”

• Hotel 101 Manila Beoordelingsscore: 9,6

“Perfecte ligging nabij MOA, vriendelijk personeel en vele restaurants in de omgeving.”

• Vela Terraces Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zéér vriendelijk personeel. Wij kwamen altijd iets later ontbijten, maar dat was geen probleem.”

• Red Planet Manila Bay Beoordelingsscore: 9,2

“Red planet is een keten. Ze zien er allen een beetje hetzelfde uit. Mooi gebouw, gebruik van i macs is gratis. Goede wifi. Kortbij alles! Niet duur!”

• Princess of Coron Austrian Resort Beoordelingsscore: 7,1

“kamer wel proper maar oud.”

• Red Planet Aseana, Manila Beoordelingsscore: 9,6

“Kort bij de luchthaven, Gemakkelijk deze locatie bij het doorreizen. Ze hebben ook een late uitcheck. Tot 6 PM! wat gemakkelijk is bij een latere vlucht. Kan je nog even douchen.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Luzon

gebaseerd op 56.244 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com