Mactan Island Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Costabella Tropical Beach Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Hygiëne en personeel”

• Cleverlearn Residences Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Eloisa Royal Suites Beoordelingsscore: 7,5

“We moesten vroeg weg om onze vlucht te halen en het was fijn dat we van de gratis shuttle service gebruik konden maken.”

• Aozora Seaside Mactan Beoordelingsscore: 7,1

“De service van het voltallig personeel was zo fijn en goed dat dat de tekortkomingen van dit hotel goed opving.”

• The Bellavista Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“locatie is goed, vlakbij op het vliegveld. Schoon en personnel zijn vriendelijk.”

• San's Inn Mactan Beoordelingsscore: 7,9

“mensen waren echt vriendelijk een 10 voor mij kwaliteit prijs is ok service ook 100 %”

• Cebu Courtyard Beoordelingsscore: 6,2

“Dichtbij airport, voor 1 nacht is het prima. Ontbijt en winkel naast het hotel.”

• Waterfront Airport Hotel and Casino Beoordelingsscore: 10,0

“De ligging van het hotel is perfect als je op doorreis bent. Het ligt recht tegenover het vliegveld. Ondanks dat weinig tot geen geluidsoverlast. Het hotel op zich is erg goed, uiterst vriendelijk, correct en behulpzaam personeel. Een ruime hotelkamer zag er schoon en netjes uit, goede hygiëne. Het eten is in één woord fantastisch zowel ontbijt, lunch en diner. Er wordt door het personeel veel moeite gedaan om het je naar de zin te maken.”

• Mövenpick Hotel Mactan Island Cebu Beoordelingsscore: 8,8

“Luxe, vriendelijk personeel en goede ligging.”

• “De villa kamer met eigen zwembad en zee view was helemaal super evenals de bijbehorende faciliteiten. Uitermate goede service van medewerkers.”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Mactan Island

gebaseerd op 4.090 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com