Madeira Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Madeira Regency Club Beoordelingsscore: 5,8

“we zijn maar 1 dag gebleven voor we aan onze cruise begonnen”

• Hotel Sirius Beoordelingsscore: 6,7

“de ligging was goed, kamer bij aankomst was slecht vanwege geluid reuk, kamer na interne verhuizing was ok, personeel vriendelijk en behulpzaam”

• Jaca Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“De eigenaren zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Het hostel ligt op een goede locatie in een authentiek dorpje.”

• The Vine Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De kamer, dakterras en ontbijt”

• Quinta Da Penha De Franca Beoordelingsscore: 7,1

“Het weer, het rustieke en de rust.”

• Aqua Natura Madeira Beoordelingsscore: 9,2

“Werden verwelkomd met een lekker aperatiefje. Wij hadden een kamer direct aan Zee. De golven kwamen bijna onze kamer in. Wat een sfeer. :-) Heerlijk gewoon. Kamer had twee kingsize bedden en was prima op orde. Ontbijt en avondeten zeer prima. Goede tussenstop op onze rondreis. Aanrader.”

• Quinta do Lorde Resort - Hotel - Marina Beoordelingsscore: 10,0

“In een woord geweldig. Een schiereiland omgebouwd tot verblijfplaats. Drie zwembaden en andere faciliteiten. Onze kamer had uitzicht op de haven en het lighthouse. Met balkon. Heerlijk genieten van de avondzon. Veel mogelijkheden om uitstapjes te maken. De rust en bij het Piscina Natural even een boekje lezen. Eindeloos uitzicht. Etc Etc.”

• INATEL Porto Santo Beoordelingsscore: 8,8

“we vertrokken 'smorgens al voor t ontbijt. speciaal voor ons stonden er 2 ontbijtjes klasr op de bar superfijn”

• Savoy Saccharum Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“aantal zwembaden en bars personeel was zeer vriendelijk”

• Pestana Casino Park Hotel & Casino Beoordelingsscore: 9,2

“Ligging ,fantastisch ontbijt”