Madrid (region) Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Catalonia Puerta del Sol Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenheten var helt strålende. Personalet var hyggelig, det var gratis kaffe, te, juice og kaker på ettermiddagen om man skulle ønske det, hotellet var fint. »

• Preciados Poeng fra gjester: 10,0

«Vi likte alt med dette hotellet. Deilig sted å bo. Hyggelig mottakelse og god service. Rene og fine rom med god seng. Perfekt beliggenhet med mange gode restauranter i nærheten. Hit kommer vi gjerne tilbake😊»

• Hyatt Centric Gran Via Madrid Poeng fra gjester: 9,6

«Et fantastisk hotell på alle måter! Herlig frokost ned stort utvalg, romslig rom og bad og rakt Internett (gratis).»

• Room Mate Oscar Poeng fra gjester: 7,5

«Plassering»

• «Sentral plassering. Hyggelig personale»

• Francisco I Poeng fra gjester: 8,8

«Gode senger,super beliggenhet og kjempehyggelige ansatte .»

• Hotel Atlántico Poeng fra gjester: 9,6

«Sentral beliggenhet i hovedgaten Gran Via, som er Madrids svar på Oslo`s Karl Johans gt., med et flott, romslig & rent hotellrom med gode senger. God frokost. Butikker i nabolaget, og ikke særlig langt til restauranter. Alt i gangavstand. Hotellet anbefales.»

• Clement Barajas Poeng fra gjester: 9,6

«Stille og rolig kort vei til/fra flyplassen.»

• Emperador Poeng fra gjester: 8,8

«Spiste ikke frokost. Senga var utmerket og putene mange og gode. Det er midt i byen, vi fikk et fint rom med nydelig utsikt over Gran Via, som igjen betyr at med døra åpen mot balkongen så er det mye trafikkstøy. Men det bytter jeg gjerne mot perfekt plassering»

• Bastardo Hostel Poeng fra gjester: 7,9

«Frokosten var god. Koselige gater og kafeer i nærheten.Kort vei til hoved gaten.Hyggelig betjening og god stemning. Har anbefalt stedet til venner og fam.»

De 30 beste ferieboligene i Madrid (region)

basert på 190 928 omtaler av ferieboliger på Booking.com