Magdalena Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• La Guaca Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Grote en schone kamer van alle gemakken voorzien! Goede airco, lekker bed. Een heerlijk ontbijt ‘s ochtends en fijne ruimtes om een beetje te chillen. Aanrader!”

• Minca Ecohabs Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie, het uitzicht, het personeel, het ontbijt. Prima! ”

• Playa del Ritmo Beach Hostel & Bar Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijke relaxte 2 dagen gehad in dit hostel. Perfecte locatie, 10 min. per taxi van het vliegveld en nog heen 20 meter van het privé strand. Gezellige bar en goed betaalbaar en lekker eten in het restaurant. Alles is aanwezig dus je hoeft niet naar een supermarkt, ideaal! Het hostel is sfeervol en we kwamen echt tot rust. Aanrader!!”

• Casa Relax - Adults Only Beoordelingsscore: 7,9

“Zwembad en het fantastische uitzicht Personeel erg behulpzaam en vriendelijk Mooie locatie maar je moet wel flink klimmen. Duikschool Poseidon als aanrader”

• Sweet Harmony by Xarm Hotels Beoordelingsscore: 7,9

“Ziet er leuk uit, prima plek. Vriendelijk personeel en spreken goed engels. ”

• El Hostal de Jackie Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer centrale locatie en vriendelijk personeel. Taxi die ze voor ons hadden geregeld vanaf het vliegveld verliep prima. Oke ontbijt op een fijne plek op het dak.”

• Costeño Beach Surf Camp Beoordelingsscore: 7,9

“Een gezellige en goede camping. Al het personeel spreekt Engels en is heel vriendelijk. Ook veel mogelijkheden voor vegetariërs! ”

• Casas Viejas Beoordelingsscore: 10,0

“Sfeer, omgeving, uitzicht, activiteiten, eten. Wij hadden de kamer met het terras. ”

• Eco Hostal Yuluka Beoordelingsscore: 10,0

“mooi, netjes, vriendelijkheid, hulp bij reserveren van tours, spreken engels, doen extra hun best om het naar ons zin te maken, eten was ook heel lekker, hele goede prijs”

• The Dreamer Hostel Beoordelingsscore: 7,5

“Lekker zwembad, goede sfeer & goede keuken!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Magdalena

gebaseerd op 7.263 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com