Makarska Riviera Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Apartments Villa Luce Beoordelingsscore: 10,0

“Heel vriendelijke gastvrouw , schoon, ruim appartament, de keuken compleet uitgerust, garage bij de locatie.”

• “De locatie was prachtig ! Alles aan het hotel was tip top inorde en ook het personeel was heel vriendelijk ! ”

• Aparthotel Miramare Beoordelingsscore: 9,2

“Uitstekend ontbijt, buiten kunnen zitten ontbijten”

• Medora Auri Family Beach Resort Beoordelingsscore: 7,1

“het eten in het restaurant (ontbijtbuffet en dinerbuffet) is uitstekend”

• Bluesun Hotel Marina Beoordelingsscore: 8,3

“Een ruime kamer met zeezicht, groot balkon en redelijke badkamer. Matras is aan de harde kant. Airco is net voldoende. Ontbijt is gevarieerd met veel vers fruit. De ligging op de heuvel is magnifiek tussen de heerlijk ruikende dennenbomen met veel eekhoorntjes die aan het dollen zijn. 3 minuten afdalen naar het strand met kiezels. Zwemschoenen zijn vereiste om prettig te kunnen lopen in en naar het water. Veel lekkere restaurants in de buurt. Gratis parkeren in de buurt.”

• Villa Ruza Beoordelingsscore: 9,2

“De enorm vriendelijke ontvangst met koffie en frisdrank”

• Hotel Tamaris Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt, personeel vriendelijk, zeer schoon, mooie locatie”

• Apartmani Valentina Beoordelingsscore: 10,0

“Ljubazni I susretljivi domacini, prekrasna lokacija, dobro opremljeni I veoma uredni I cisti apartmani sa prostranim I tokom cijelog dana osuncanim terasama te prekrasan pogled na more I otok Brac. Apartmani se nalaze u mirnom dijelu mjesta Brela I nedaleko od plaza, svega desetak minuta setnje od poznate Puna Rata plaze. Nekoliko odlicnih restorana u blizini sve u svemu apartmani Valentina - fantasticno! ”

• Hotel Maritimo Beoordelingsscore: 7,9

“we waren in 2017 hier ook geweest,dus zeer goed bevallen. De vriendelijkheid van het personeel ,het heerlijke eten. Niets negatief.”

• Apartments Pivac Beoordelingsscore: 7,5

“Mooi modern appartement met prachtig uitzicht! Wij hebben erg genoten van ons verblijf bij appartement Pivac. Het appartement is erg netjes en schoon. Het is een flinke klim omhoog om er te komen, maar daardoor is het uitzicht vanuit het appartement echt prachtig! Wij werden bij aankomst erg vriendelijk beneden opgepikt en toen wij weer weg gingen zijn we bij het busstation afgezet. Dit was erg vriendelijk en fijn met de zware koffers. Vanaf het appartement (naar beneden) lopend ben je snel in het gezellige centrum van Makarska. Ook kan je vanaf het hotel naar de Botanische tuin toe hiken. Dit is een flinke lange klim, maar echt met geweldig uitzicht! Het is ook echt aan te raden om een dagje (met de bus) naar Brela te gaan. Daar heb je een van de mooiste stranden van heel Kroatië! Wij zouden iedereen ook echt aanraden om te gaan eten bij Hrpina (72VC+M2 Makarska, Croatia)! Dit is wat ons betreft het beste restaurant van heel Kroatië! En ook nog eens goed betaalbaar.”

De 29 beste B&B's en herbergen in: Makarska Riviera

gebaseerd op 4.710 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com