Mälaren Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Best Western Hotel Scheele Beoordelingsscore: 5,8

“De ligging.”

• Comfort Hotel Västerås Beoordelingsscore: 7,1

“Het hotel ligt baast het station van Vasteras. Vanaf het station heb je hoede verbindingen zowel per bus als per trein. Inrichting was modern en industrieel en hierdoor huiselijk, een fijn contrast met de vaak foeilelijke hotel interieurs. Modern en huiselijk, met een heuse schommel in de lobby. Uitgebreid en goed ontbijt, wel weg druk. Wordt tijdig aangevuld. Personeel is vriendelijk en correct. Toen we waren gearriveerd waren ze overboekt en kregen we zonder meerkosten een upgrade naar een grotere kamer. Leuk goede doelen project waarbij elke keer als je de kamer niet laat schoonmaken er een klein bedrag gedoneerd wordt aan Unicef.”

• Best Western Hotel Esplanade Beoordelingsscore: 9,2

“De ligging ”

• Room by Water Beoordelingsscore: 7,1

“Het ontbijt was prima verzorgd en de ontvangst zeer vriendelijk en gastvrij”

• Clarion Collection Hotel Etage Beoordelingsscore: 5,0

“Ontbijt en eten”

• Rönninge Gård Beoordelingsscore: 6,2

“De sfeer van de gebouwen van buiten. De praktische ligging dichtbij de Pendeltag”

• Turinge Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Mooi ingerichte kamer”

• Hem till Gården boutique hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Het idee van huisjes in oud Zweedse stijl is leuk, de huisjes lagen mooi op een redelijk groot, groen terrein met gras en bomen en voldoende parkeerplaatsen. De huisjes liggen tussen kantoorpanden in op een soort kantoren/industrieterrein, waarvan we geen geluidsoverlast hadden. Bij aankomst was er niemand aanwezig, er hing wel een bericht voor ons klaar op de deur van het appartement dat we konden inchecken. Vrij snel daarna kwam iemand van de receptie met een gedeelte van het ontbijt en om de betaling in orde te maken. Ook kregen we tips voor restaurants in Vasteras.”

• Abrins Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Ontbijt erg simpel. Producten werden de volgende dag zo weer op tafel gezet. Koude eieren, hoe oud ??”

• Scandic Skogshöjd Beoordelingsscore: 5,8

“locatie”