Mánihalvøya Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Faraggi Poeng fra gjester: 9,6

«Frokosten, rent, motorsykkelen parkert i bakgården og en engasjert vert»

• Kardamili Beach Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Særdeles hyggelig og serviceinnstilt betjening. Alltis smilende og blide. Deilig basseng.»

• Papanestoras Apartments Poeng fra gjester: 9,2

«Vakker, rustikk villa med fantastisk utsikt, velutstyrt, god valuta for pengene.»

• Vardia Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Flott frokost,fantastisk stor og god seng. Fantastisk utsikt over byen og havet. Nydelige omgivelser med mye flotte blomster. Og den lille byen var fantastisk. Ikke et nytt hus, gamle velholdte hus. Det skal ikke bygge store hotell,lokalbefolkningen meget hyggelige. Kan anbefales som en annerledes ferie.»

• Anniska Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig personale- vennlige, gjestfrie og topp service.»

• Vardia Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Deilig frokost Fine rom og terasser Vakker utsikt. Hjelpsom vertskap»

• Blue Lagoon Poeng fra gjester: 10,0

«Koselig leilighet med flott beliggenhet. Sentralt i forhold til strandpromenaden, begge strendene, butikker etc Vi bodde i 1.etasje med utgang til en nydelig, velstelt hage. Herlig utsikt ned til "Blue Lagoon!l»

• Lefktron Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Rommet var rent og fint med nydelig bad. Sengen var den mykeste jeg har hatt i Hellas !! Godt klima anlegg og flott utsikt med en veranda som vi kunne sitte og se utover middelhavet. Veldig god frokost buffet med god kaffe. Sunne alternativer men også kaker og pannekaker. vi skulle være en natt men ble 2 netter pga trivsel og comfort. Tror rommet var litt oppgradert alt litt dyrere en de vanlige rommene. Vi betalte 80 euro pr natt med flott frokost. Enkel gang avstand til både strand, butikk og restauranter. Det var også frisør like ved og negle salong.»

De 30 beste ferieboligene i Mánihalvøya

basert på 6 693 omtaler av ferieboliger på Booking.com