Manitoba Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Lakeview Gimli Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Goed bed, schoon.”

• Best Western Plus Downtown Winnipeg Beoordelingsscore: 8,8

“Nice breakfast”

• “Alles was aanwezig. We waren zeer tevreden over de cabin en over de service . Zelfs een (familie) BBQ kunnen organiseren. Hele sympathieke mensen. Iedere dag heerlijk ontbeten met bacon and eggs. Mooi uitzicht op het meer”

• Comfort Inn Winnipeg Airport Beoordelingsscore: 6,7

“Bedden en schoon sanitair”

• “Super zwembad voor kinderen. Meest zalige locatie voor buitenjacuzzi”

• “ontbijt is extra te betalen. Maar het zwembad is fantastisch voor de kinderen. Als volwassene is het kniediep maar de kinderen vinden het ronduit geweldig. Supervriendelijke mensen met een fantastische service. Luchthavenshuttle is zo makkelijk!”

• Mere Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Ontbijt bij het naast gelegen restaurant Cibo was super. Prima bed. Lekkere badkamer.”

• Hilton Winnipeg Airport Suites Beoordelingsscore: 9,2

“Verrassend ruime suite! Groot bed. Mooi dichtbij de luchthaven.”

• Churchill Hotel and Guesthouse Beoordelingsscore: 8,3

“Handige shuttleservices vanaf de luchthaven. We werden 's ochtends (vroege vlucht) netjes opgehaald en mochten direct in de kamer. Op de vertrekdag konden we tot 's avonds (late vlucht) in de kamer blijven omdat het hotel niet volgeboekt was: goede service. Hotel ligt centraal: vlakbij vertrekpunten voor allerlei excursies. We hadden een rustige kamer aan het eind van de gang. In het bijbehorende restaurant kun je voor een schappelijke prijs eten.”

• “Duidelijke instructie shuttleservice vanaf luchthaven (met taxi) in de mail gekregen en 's ochtends weer netjes teruggebracht naar de luchthaven. Gratis koffie/thee beneden op de te halen.”

De 30 beste hotels in: Manitoba

gebaseerd op 18.255 hotelbeoordelingen op Booking.com