Manitoulin Island Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Cedarwood Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“De Lodge ligt op een prachtige plek in de natuur. Elke ochtend wordt het ontbijtje (fruit, geroosterd brood, muesli, koffie, scones, juice etc.) op een trolley binnengereden. Ken en Jean zijn zeer hartelijke mensen. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We hadden de kamer met veranda en badmaker met douche en bad, comfortabele bedden. Prachtige bbq in de tuin met de slager om de hoek. Kortom, een bijzonder plekje op een prachtig eiland! ”

• “Totaalbeeld ”

• Evergreen Resort Beoordelingsscore: 6,2

“De locatie en het plaatsje ”

• My Friends Inn Manitoulin Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk personeel gastvrijheid”

• “Prachtige ligging aan het water, nette kamers met geweldig uitzicht, schoon en goede bedden. Leuk zwembad en mooi terras met uitzicht op het water.”

• Buckhorn Motel Beoordelingsscore: 7,5

“Aardige eigenaar, zelfs bereid om een was voor ons te doen. accommodatie is schoon, de receptie is wat slordig. ”

• “Een perfecte ligging en het hotel was mooi opgeknapt. Van binnen mooier dan je zou verwachten dus we waren positief verrast. ”

• “Uitzicht”

• Red Lodge Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Locatie was top! Kamers waren schoon en fris met tevens een heerlijke geur. Alles was in zeer goede staat. Bedden sliepen heerlijk! Genoten tijdens ons verblijf van drie dagen. Een droomlocatie midden in de natuur met eekhoorntjes op je balkon.”

• “Het ontbijt was heel goed. Omdat wij de volgende dag vroeg weg wilden hebby ze het s avonds al voor ons klaargemaakt en bij ons in de koelkast om het smorgens in de magnetron op te kunnen warmen”

De 5 beste hotels in: Manitoulin Island

gebaseerd op 1.007 hotelbeoordelingen op Booking.com