Marche Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Palace Beoordelingsscore: 8,3

“Je denkt eerst, wat een oude betonnen bak, maar vriendelijke mensen, schoon, kamer op de 5e met uitzicht op zee. Jaren ‘60 beetje vergane glorie maar dat maakt het zo leuk en Italiaans. Je hoort een trein, het behang is een beetje rafelig maar het hoort erbij. Prima ontbijt, kamer was groot en ruim en dat voor eur 59,- incl ontbijt is dus echt value for money.”

• Hotel Europa Beoordelingsscore: 7,5

“De bedden e n het ontbijt”

• Hotel Mamiani & Kì-Spa Urbino Beoordelingsscore: 6,2

“Een uitstekende Spa. ”

• Grand Hotel Palace Beoordelingsscore: 10,0

“Alles. Het hotel verdient een 11 Fantastische kamer, personeel, ontbijt, 1 minuut van de ferry terminal. Alles was super comfortabel. Lift. We kwamen om 7 am aan met ferry vanuit Split en mochten direct incheken. Zo soepel. Het hotel is eigendom van een wijnfamilie. Ze regelen tours voor je. Dichtbij het hotel gaat een buitenlift naar het veel hoger gelegen stadscentrum. ”

• Villa Cattani Stuart Beoordelingsscore: 8,3

“Geweldige staff! Uitgebreid ontbijt.”

• Villa Montegenco Beoordelingsscore: 9,2

“Ontbijt was zeer goed met alles erop en eraan. Kamers waren ruim en heel mooi. vriendelijke ontvangst in prachtige omgeving”

• Hotel Parco Dei Principi Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben de eerste keer drie nachten er verbleven en de 2de keer 1 nacht. We wouden eerst tot rust komen en hebben van hieruit een rondtrip gedaan. Je kan zowel aan het zwembad als aan het strand liggen.(Gereserveerde bedjes). Kamers zijn mooi, maar typisch italiaans. Je kan in het restaurant eten a la carte of er wordt een menu aanbevolen. Beide zijn zeker aan te raden. Ontbijt is een mooi buffet met heerlijk veel taarten! Er staat ook een kok klaar om je eitjes te bakken of pannenkoeken. Dit was het enige hotel waar ik die op 3 weken ben tegen gekomen. Vriendelijk personeel ! Aan de receptie wordt je ontvangen alsof ze je al jaren kennen. We zijn in september geweest net buiten het seiszoen en hebben bij terug keer een mooie suite gekregen :) Zalig ! waarvoor Dank nog maals ! Koppel met Trike :)”

• Villa Anitori Prestige Relais & Spa Beoordelingsscore: 6,7

“kamers waren geweldig, fantastische locatie, mooi zwembad.”

• Le Maraclà Country House Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldige gastheer en gastvrouw, Sara en Walter, we konden het niet beter treffen Mooi zwembad.”

• SeePort Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Marche

gebaseerd op 24.461 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com