Marche Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel La Meridiana Poeng fra gjester: 8,3

«Meget hjelpsom betjening. Stille område. God parkeringsplass. »

• Gallery Hotel Recanati Poeng fra gjester: 8,8

«Meget godt hotell - flott som utgangspunkt for turer langs kysten og i fjellet! Deilig balkong med fin utsikt.»

• Palazzo Dei Mercanti - Dimora & Spa Poeng fra gjester: 10,0

«Utmeket hotell i byens sentrum med god service, flott rom og koselig spa.»

• Hotel Amelia Poeng fra gjester: 9,6

«Väldigt trevlig personal! Toppen att kunna låna cyklar på hotellet.»

• Hotel Il Parco Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenheten»

• Hotel Alexander Museum Palace Poeng fra gjester: 8,8

«Frokosten var god, men de var dårlige til å fylle opp når det var tomt med forskjellige ting, og det gikk tregt.»

• Clipper Poeng fra gjester: 10,0

«Alt ! Veldig hyggelig betjening ved frokosten, veldig hyggelig nattevakt som ga oss kokt vann til egen kaffe hver kveld. God mat og drikke til frokost ! Rommet var helt topp for oss, masse oppbevaringsplass for personlige eiendeler, veranda under tak der vi oppbevarte koffertene våre slik at det ble god plass på rommet, veldig godt renhold ! Vi leide sykler gratis flere dager, og syklet kilometervis på strandpromenaden langs den fantastiske badestranden. Hotellet så virkelig flott ut fra utsiden også, og hadde en utrolig bra beliggenhet, stille og fredelig, men likevel så sentralt at alt vi skulle delta på - i forbindelse med gymnastikkfestivalen jeg var deltaker av - kunne nåes ved en kort spasertur. Å gå på strandpromenaden i fullmåneskinn om kvelden var en opplevelse med lyden av bølgeskvulp "rundt bena". Vi oppfattet Clipper som et godt drevet familiehotell med hjemmebakst på bordet hver dag !»

• Hotel Ristorante Montenerone Poeng fra gjester: 6,2

«Ok rom»

• Hotel Thea & Residence Poeng fra gjester: 7,5

«et lite tekjøkken, balkong med utsikt mot sjøen og stranden, nær avstand til stranden, god seng, maritimt område, alt i gangavstand. Tålmodig og hyggelig resepsjonist som hjulpet meg med internet. Jeg ble kjørt til togstasjonen, da det sannsynlig ble glemt å bestille drosjen til meg, jeg hadde spurt om kvelden før.»

• Hotel Mediterraneo Poeng fra gjester: 7,9

«Jeg hadde nyoppuset rom og var veldig fornøyd (kollegaene ikke hadde det og de ikke var fornøyd....)»

De 30 beste ferieboligene i Marche

basert på 24 583 omtaler av ferieboliger på Booking.com