Marmararegionen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Panorama Bosphorus Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Krevet mek i udoben.»

• Hotel Amira Istanbul Poeng fra gjester: 8,3

«Personalet var veldig imøtekommende og vennlige. Hotellet kan trygt anbefales»

• Hilton Garden Inn Istanbul Beylikduzu Poeng fra gjester: 10,0

«Området var stille ro og trygt i Istanbul du sove uten å høre ikke noen tøye lett med taxi rett ved hotellet og kort til flyplassen hvis noen trafikk 25min helt perfekte.»

• Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli Poeng fra gjester: 9,6

«Stort utvalg og god frokost»

• The Peak Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Dt var bra når vi fikk frokoster ta med oss.»

• Hotel Sumengen Poeng fra gjester: 8,8

«Hyggelig personale, under reisen hadde en av vårt reisefølge bursdag og uten at vi ante noe hadde hotellet ordnet med kake og overrasket oss uten noen form for ekstra kostnad. Hotellet ligger sentralt om du ønsker å bo på Sultan Ahmed området, det tok oss ca 5 min å gå til den Haga Sofia du finner også mange spise steder i det du går ut døren på hotellet. Anbefaler dette hotellet om du ønsker mye for lite penger.»

• Saruhan Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Hotellet ligger sentralt i et rolig område. Resepsjon veldig bra og behjelpelig.»

• Seven Days Hotel - İstanbul Poeng fra gjester: 5,8

«Hyggelig og hjelpsom mann I resepsjonen. »

• Neorion Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Gode senger, perfekt lokalisering med kort av stand til det viktigste i byen. Veldig hyggelig personale.»

• Best Western Antea Palace Hotel & Spa Poeng fra gjester: 5,8

«Frokosten var helt grei. Hotellet lå i et stille strøk. Den ene resepsjonisten var veldig hyggelig og hjelpsom. Prisen for oppholdet var svært gunstig, forståelig nok.»

De 30 beste ferieboligene i Marmararegionen

basert på 44 749 omtaler av ferieboliger på Booking.com