Marsa Alam Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Silver Beach El Quseir Beoordelingsscore: 9,2

“De vriendelijke, behulpzame staf en de rust van een kleinschalig hotel. Uitstekend voor een kort verblijf. ”

• Penseee Royal Garden Beoordelingsscore: 4,6

“Ontbijt smerig! Kidsclub leek wel een warzone, met luiers in de hoeken gedropt. Ik denk als je checkt op poepbacterie dat je meteen kan sluiten. Middag eten: broden hard,kids entertainment 0!! Zwembad onveilig voor kinderen, controle op de zwembad is er niet.”

• “Een goed hotel”

• Jaz Grand Marsa Beoordelingsscore: 6,7

“Voor paar dagen is oke, dan heb je variatie.”

• Marina Lodge at Port Ghalib Beoordelingsscore: 5,8

“We kwamen eerder bij het hotel dan de officiële inchecktijd en dit was geen enkel probleem we kregen direct een kamer en we konden gelijk van alle faciliteiten gebruik maken.”

• Hilton Marsa Alam Nubian Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Mooie kamers, mooie locatie”

• Concorde Moreen Beach Resort Beoordelingsscore: 7,1

“Strand”

• Aurora Bay Resort Marsa Alam Beoordelingsscore: 9,2

“Superlocatie om te snorkelen. Hotel zeker qua prijs/kwaliteit top. Zeer ruime kamer voor ons tweeën met zicht op zwembad. Enige minpunt een zeer slechte douche/ douche cabine. Deze was ook vuil. Hotel zelf en eten gewoon goed. We hadden all incl. voor ongeveer 20 euro pppn. Dus spotgoedkoop. En de snorkerlplek is super. Ook al moet je er de weg voor oversteken.”

• Wadi Lahmy Azur Resort Beoordelingsscore: 7,1

“Naar Egyptische normen en buiten het eten is dit hotel zijn sterren meer dan waard. Het personeel is gemiddeld zeer behulpzaam. Voor duiken en snorkelen is er een mooi huisrif en de mogelijkheid om uitstappen te doen met de boot. De prijzen voor alcohol en extra's zijn aan de hoge kant, er worden Europeese prijzen aangerekend.”

• Sunrise Marina Resort Port Ghalib Beoordelingsscore: 7,5

“vriendelijk personeel”